czwartek, 27 października 2016

Equilibra Olejek nabłyszczający do włosów TRICOLOGICA - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku nabłyszczającym do włosów TRICOLOGICA, jaki otrzymałam od firmy Equilibra.




Olejek mieści się w bardzo wygodnej buteleczce z dozownikiem. Jest przezroczysta, dzięki czemu widać ile go zostało. Pompka doskonale dozuje ilość olejku potrzebną do aplikacji, nie zacina się.

Jego zapach jest bardzo przyjemny, orzeźwiający, cytrusowy. Na włosach utrzymuje się długo, można go wyczuć rano, gdy użyjemy w nocy.

Mam włosy przetłuszczające się i przeważnie olejki je obciążają sprawiając, że przetłuszczają się jeszcze bardziej. Używam go na włosy od połowy i jest bardzo dobry. Nie powoduje większego przetłuszczania się.

Włosy po zastosowaniu olejku są bardzo miłe w dotyku, nie puszą się, łatwo się rozczesują, są błyszczące. Efekt dla mnie bardzo zadowalający.

Wydajność olejku jest bardzo duża. W opakowaniu znajdziemy 50 ml, a do jednej aplikacji wystarczy dosłownie kropelka. Używany około trzech tygodni, a w opakowaniu zużycie jest minimalne.

Według mnie olejek jest bardzo dobry i polecam.


Zalety:
·      Przyjemny, długotrwały zapach.
·      Wygodne w użyciu opakowanie.
·      Wydajny.
·      Po użyciu włosy błyszczące, nie puszą się, łatwo rozczesują.
·      Nie obciąża.


Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.



Olejek nabłyszczający do włosów TRICOLOGICA znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Fajny, moje wlosy przez rozjasnianie straciły blas, czyli jest lekarstwo na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też zawsze myślałam że olejki to nie dla mnie bo szybko włosy mi się przetłuszczają a tu miła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  3. mi tez szię przetłuszczaja włosy dość szybko ale końcówki są rozdwojone i przesuszone :) ścinałąm włosy na krótko ale teraz zapusszczam na nowo i dobre rozwiązanie dla nich będzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie jakieś mało przejrzyste ... chciałabym zobaczyć nakleję z przodu jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy nigdy takiego nie miałam.olejki są różne nie lubię tych obciążających włosy.Zobaczę w praktyce jak działa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie.. choc nie jestem za olejkami do na blyszczenia szybko włosy później są tłuste..

    OdpowiedzUsuń
  8. na moje suche włosy mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy produkt, zwłaszcza, że nabłyszczenie kojarzy się przetłuszczaniem a jednak są produkty które nabłyszczą, ale nie obciążają włosów

    OdpowiedzUsuń
  10. tos mnie zaskoczyla ze olejek dobry do przetluszczajcych musi pieknie pachniec skoro cytrusy sa ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie używałam przy okazji przetestuję na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  12. taki olejek dla moich włosów byłby lekarstwem :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. działanie olejku muszą panie same na swoich włosach sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujący produkt, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący produkt, warto wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie stosowałam olejków do włosów, a ten wydaje się być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  17. o nigdy o nim nie słyszałam, a widzę warty jest uwagi, muszę się zakręcić obok niego:) też mi sie włosy przetłuszczają od sameg dotykania robią się jakbym ich z tydzień nie myła:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię olejki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeśli włosy się nie puszą to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń