niedziela, 4 września 2016

Optima PLUS Naturalny olejek sosnowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku sosnowym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.

zdjęcie z strony Optima Plus


Olejek testowany podczas przeziębienia, dość intensywnego z kaszlem, który uniemożliwiał spanie. Po 5 dniach stosowania olejku zarówno do kąpieli jak i do inhalacji, po kaszlu nie było śladu.

Opakowanie to szklana buteleczka z kroplomierzem w zatyczce, praktyczna w użyciu.

Zapach ma przyjemny, dość intensywny, mnie się z lasem kojarzy.

Działanie dla mnie rewelacyjne, więc oczywiście polecam.



Zalety:
·      Skutecznie pomaga leczyć kaszel.
·      Ładny zapach.
·      Praktyczne opakowanie.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima Plus oraz na FB.


Naturalny olejek sosnowy znajdziecie TU

25 komentarzy:

  1. :) ja ciągle mam w planach kupny tych olejków i ciągle zapominam :) muszę się wkońcu zebrać

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Aniu a czy dla małych dzieci też można to stosować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka jestem i powiem tak do wanny nie dodaje czy na skórę ale na piżamkę lub gdzieś obok tak :)

      Usuń
  3. naturalny olejek sosnowy podczas przeziębienia niezastąpiony ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo super. Przydal by sie bo u nas nadciaga okres chorowania

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny jest przydalby nam sie akurat idzie jesien

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak :-) powinno się taki olejek mieć w domowej apteczce
    Ja polecę go mamie, bo kaszel ja bardzo kocha i czesto ja nawiedza

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie z olejkami troche nie wypał bo Wika jest uczulona na drzewa i krzewy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy produkt, ważne że skuteczny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Olejki Optima są rewelacyjne,sosnowy na kaszel a sezon przeziębień tuż tuż.Warto wiedzieć po który sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze wiedzieć. Nigdy nie stosowalam takiego olejku do inhalacji.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. przydałby mi się taki ale na katar :( który niestety złapaliśmy ale kaszel też na pewno w tą zimę zagości

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam, lubię i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę w końcu wypróbować, bo tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. obojętnie jaki olejek ja do nich przekonać się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie próbowałam.Czas to zmienić...^^,
    Zuza La

    OdpowiedzUsuń
  16. O, coś innego, warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. olejek sosnowy :)) i juz czuje jego zapach :))

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy olejek jeszcze nie miałam okazji posiadac

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałaby mi się taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam olejku sosnowego wydaje się ciekawy w zastosowaniu.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy produkt, napewno warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomaga zwalczać kaszel - warto go mieć

    OdpowiedzUsuń
  23. Stanisław Marek

    Stosujemy syrop z pędów sosny ale olejku jeszcze nie widziałem

    OdpowiedzUsuń
  24. Halina Por

    Zaciekawiłaś mnie swoją opinia o tym olejku ,

    OdpowiedzUsuń