czwartek, 1 września 2016

EkoZuzu.pl Gąbka do nakładania makijażu Kozi Professional - OPINIA

Zapraszam na opinię o gąbce do nakładania makijażu Kozi Professional, jaką otrzymałam od ekoZuzu.pl.



Jakiś czas temu poznaliście moją opinię o gąbce. Możecie ją przeczytać .

Dziś chciałabym Wam przekazać wrażenia z testowania dziewczyny, która dopiero wchodzi w świat malowania się, uczy się nakładania makijażu. Gąbeczka okazała się bardzo pomocna w tych pierwszych krokach. Pomogła w nakładaniu fluidu, podkładu w taki sposób, aby nie powstała maska na twarzy.

Testująca dziewczyna bardzo sobie chwali miękkość gąbki. Jej skóra, jak u większości nastolatek, jest pokryta bolesnymi wypryskami, podrażniona. Dzięki miękkości i delikatności gąbeczki nie podrażnia skóry, a nakładanie makijażu nie sprawia bólu.

Kolejny plus dla niej to łatwość utrzymania jej w czystości, wystarczy umyć pod bieżącą wodą mydłem i już jest gotowa do ponownego użycia.


Zalety:
·      Łatwa w utrzymaniu czystości.
·      Doskonale nadaje się do pierwszych prób makijażu.
·      Delikatna, miękka.

Wady:
BRAK

Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ekoZuzu.plEco Life oraz na FB ekoZuzu.pl i Couleur Caramel Polska.

Gąbkę do nakładania makijażu Kozi Professional znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Też ją pokochałam :) nie wyobrażam sobie nakładania fluidu w inny stary sposób. Jest idealna myc ją można jak mówisz pod bieżącą wodą nawet zimną +mydło i pozostaje jak nowa Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. SWIETNA JEST SAMA MUSZE TAKA ZAKUPIC :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam taką gąbeczkę, chętnie z niej korzystam, dobrze rozprowadza podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest fenomenalna. Poprostu cudowna. Tez mam juz taka w ppsiadaniu i jest na prawde godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. to coś dla mnie, kiedyś używałam gąbeczki do podkładu ale innej płaskiej i średnio byłam zadowolona no i myć jej chyba nie można było tak łatwo, muszę koniecznie wypróbować Aniu

    OdpowiedzUsuń
  6. Planuję sobie taką kupić już od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie gąbki są genialne :) mam dwie, innej firmy. Pięknie rozprowadzają podkład, który wygląda naturalnie, bez "smug". Pozwalają dotrzeć do trudniejszych miejsc i dokładnie rozprowadzić produkt. Odkąd zaczęłam je stosować stwierdzam, że niczego innego do tego zadania nie potrzebuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Extra ... też choruję na taką ... miałam podróbki ale nie byłam z nich zadowolona ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem szczęśliwą posiadaczką gąbeczki Kozi do makijażu od EkoZuZu i zachęcam wszystkie Pani do jej zakupienia .
    Muszę się Wam przyznać ,że zanim spróbowałam tej cudnej gąbeczki kupowałam w drogerii "zwykłe gąbeczki " takie które starczały mi na raz bądź góra trzy użycia . Bardzo szybko się niszczyły i trudno było je utrzymać w czystości . Kiedy pierwszy raz zobaczyłam opinię na temat tej gąbeczki Kozi Professional podeszłam do recenzji z dystansem bo przecież co moż ebyć takiego szczególnego w zwykłej gąbeczce do makijażu ? Cena także jak dla mnie była za wysoka ale .......
    No właśnie ale ...Wystarczyło ,że sięgnęłam po nią raz a już wiedziałam że się z nią nie rozstanę .
    Aniu tak jak piszesz przede wszystkim jest ona łatwa do utrzymania w czystości . Wystarczy troszkę mydła , kilka naciśnięć i bierząca woda a póżniej tylko odstawienie na bok do wyschnięcia i gotowe :) .
    Gąbeczka od ekoZuZu bardzo mile zaskoczyła mnie swoją 'fakturą " Wydaje się być zbitą masą ale w rzeczywistości jest bardzo mięciutka a podczas zetknięcia ze skórą czuje się przyjemny lekki chłód .
    Bardzo podoba mi się też kształt , który pozwala na dokładne położenie makijażu .

    OdpowiedzUsuń
  10. Stanisław Marek

    Moja żona jej używa i jest zadowolona. Jest tylko jeden minus ..cena :)ale przecież raz nie zawsze . Lepiej kupić lepszą niż taką tanią i po razie wyrzucić do kosza

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniała rzecz i przydatna, kolor gąbeczki śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o niej słyszę więc opinia sie zaczyna przyda 😊


    W.klewek

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz o niej słyszę więc opinia sie zaczyna przyda 😊


    W.klewek

    OdpowiedzUsuń
  14. Gąbeczki do makijażu jeszcze nie mam może w końcu skuszę się na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajną gąbka, żona zawsze ma problem z nakładaniem podkładu,może wreszcie znalazłaby na to receptę

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest fenomenalna :))) mam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa jestem jak sie taka gabka naklada
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam iż nie uzywam fluidu,pudru,czasem na zimę zakryję niedoskonałości ale bardzo sporadycznie.Plus dla gąbki za to że szybko i z łatwością możemy umyć ją pod bierzącą wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. panie wiedzą po którą gąbkę do makijażu mają siegać

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam gąbkę do makijażu od innego producenta nie jestem z niej zadowolona.Może ta przekona mnie do siebie.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  21. nie posiadałam nigdy aczkolwiek brzmi ciekawie opinia o niej

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie, bardzo ciekawy. Na pewno warto o nim wiedzieć .

    OdpowiedzUsuń
  23. Halina Por
    Patrząc na tą gąbeczkę przychodzi mi na myśł takie zdanie "Jesteś tego warta " ;) Świetny gadzet

    OdpowiedzUsuń