piątek, 5 sierpnia 2016

V.Laboratories Odświeżający żel pod prysznic Kozie mleko - OPINIA

Zapraszam na opinię o odświeżającym żelu pod prysznic Kozie mleko, jaki otrzymałam od firmy Vellie.

Żel ma delikatny, jakby kremowo maślany zapach. Na skórze pozostaje chwilę po użyciu.

Konsystencja jest średnio gęsta, nie rozpływa się po dłoni czy gąbce. Dość dobrze się pieni i jest w miarę wydajny.

Nie wysusza skóry, a wręcz przeciwnie dla mojej skóry daje wystarczające nawilżenie (dla skóry suchej będzie zbyt małe).

Dobrze spełnia swoje zadanie, czyli oczyszcza, odświeża skórę, dodatkowo po kilku użyciach skóra nabrała miękkości i delikatności.

Nie podrażnia, nie uczula, bez obaw można używać na podrażnioną skórę.

Jak czytacie znalazłam sporo zalet, a żadnej wady, według mnie wart polecenia.


Zalety:
·      Delikatny, przyjemny zapach.
·      Oczyszcza.
·      Nawilża.
·      Wydajny.
·      Delikatny dla skóry.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę V.Laboratories oraz na FB.

23 komentarze:

  1. Lubię takie subtelne delikatne zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super uwielbiam takie delikatne płyny kremowe ale i czaasem lubie cos mocniejszego w zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie delikatne płyny kremowe ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie delikatne i swietnie ze jest wydajny . Anita Balicka

    OdpowiedzUsuń
  5. Stanisław Marek

    Wygląda fajnie choć ten maślany zapach mnie troszkę odstrasza :D ..

    OdpowiedzUsuń
  6. Kozie mleko świetnie wpływa na skórę . Preparat na pewno działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi super
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię produkty z koziego mleka ��
    Większość pięknie pachnie.
    Zuza La ��

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam żele które nie wysuszają skóry, więc pewnie i ten bym polubiła

    OdpowiedzUsuń
  10. Delikatny dla skóry, odżywia i nawilża .. to ja chcę go mieć :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanisław Marek

    Na pewno świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. myślę,że żel spełni oczekiwania pań

    OdpowiedzUsuń
  13. Kozie mleko kojarzy mi sie tylko z jedną firmą Ziaja,przyznam iż ciekawa jestem tego produktu.Musi nieziemsko pachnieć i zapewne jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten żel na pewno postawiłby mnie na nogi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam mleczko do ciała z tej serii :) jest rewelacyjny i ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Delikatny i nawilża spróbuję :)

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  17. kozie mleko świetnie wpływa na skórę, przyznam żelu nie stosowałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń