poniedziałek, 8 sierpnia 2016

Red-Pharma CALMAPHEROL - krem regenerujący do skóry podrażnionej (55 ml) - OPINIA

Zapraszam na opinię o CALMAPHEROL - kremie regenerującym do skóry podrażnionej (55 ml), jaki otrzymałam od firmy Red Pharma.




Krem ma dość szerokie zastosowanie.
• regeneracja, odżywienie i pielęgnacja skóry: podrażnionej, zaczerwienionej, popękanej, swędzącej, skłonnej do alergii
• stany zapalne skóry np. liszaje, zajady, zadrapania i otarcia naskórka
• po zabiegach dermatologicznych i kosmetycznych np. depilacja, laser, oczyszczanie twarzy, peeling
• w zmianach atopowych skóry

Krem testowałam w kilku kierunkach i w każdym zdał egzamin na 6.

Używałam po goleniu maszynką, gdy moja skóra jest podrażniona i niestety z zacięciami (chyba nigdy nie dojdę do perfekcji w używaniu maszynki). Po użyciu kremu zniknęło uczucie swędzenia, pieczenia, które często mam po goleniu. Rany powstałe podczas goiły się zdecydowanie szybciej, a drobne, czerwone, swędzące krosty, które zdarza mi się mieć po nie pojawiły się wcale.

Krem można stosować także u dzieci od 3 miesiąca życia, dlatego sprawdziłam go pod kątem delikatnych zmian AZS u syna. Zmiany nie powiększały się, nie roznosiły oraz dość szybko się zagoiły się.


Ostatni test krem przeszedł po całodziennym bieganiu na dworze córki. Jej skóra pod wpływem słońca zrobiła się lekko czerwona, ale nie na tyle by stwierdzić poparzenie i sięgać po drastyczniejsze środki jak np. pantenol. Krem doskonale sobie poradził, już rano skóra zmieniła kolor na delikatny brąz, a nieduże pieczenie, jakie było wieczorem zniknęło całkowicie. Skóra nie schodziła, nie była sucha, napięta, co zazwyczaj się dzieje nawet przy lekkim opaleniu na czerwono.


Krem ma lekką konsystencję, jego aplikacja jest bardzo łatwa. Na skórze nie pozostaje żadna biała, tłusta czy nieprzyjemna warstwa.

Jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina na wysmarowanie całych pleców Amelki, 55ml, jakie znajdziemy w opakowaniu starczy na długo.

Zapach jest bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny.

Testowany przez trzy osoby, a każda do czegoś innego go używała, zdał egzamin na 6. Polecam.



Zalety:
·      Dla dzieci i dorosłych.
·      Łagodzi lekkie zmiany w AZS.
·      Doskonały po depilacji.
·      Pomocny podczas lekkiego opalenia na czerwono.
·      Lekka konsystencja.
·      Wydajny.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Red-Pharma oraz na FB.
KREM DOSTĘPNY TYLKO W APTEKACH  

20 komentarzy:

  1. Oj super u mnie często słonko robi szkody na skórze ale nie duże i fajnie wiedzieć co użyć

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatny jest ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do zadan specjalnych :-) bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. krem z szerokim zastosowaniem - super produkty mają

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie zadrapań nigdy niebrakuje szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny krem, na pewno bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super będzie przydatny dla mnie i moich maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny dla mnie i mojej famili

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest rewrlacyjny posiadam i przyznaje jego skuteczność ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. skuteczny przyda się w każdym domu

    OdpowiedzUsuń
  11. No nieźle wszechstronne zastosowanie .... super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kremy z tak szerokim zastosowaniem są bardzo fajne, może kiedyś się skuszę

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujacy i praktyczny na co dzien

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć o takim. Przydalby się
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Bardzo fajny wpis ,,Coś dla naszej rodziny zmagającej się z AZS

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjny krem . Koniecznie muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Interesujący krem przyda się mi.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń