środa, 10 sierpnia 2016

Prestige Kredka błękitna do oczów - OPINIA

Zapraszam na opinię o błękitnej kredce do oczu, jaką otrzymałam od firmy Prestige Cosmetics.




Kredka ma śliczny, błękitny kolor, który po nałożeniu na powiekę mieni się milionem drobinek w słońcu. Wygląda bajecznie J.

Jest dość miękka, a kreskę robi się nią w sposób łatwy, nie trzeba dociskać by uzyskać idealny kolor.

Nie rozmazuje się zarówno podczas nakładania jak i później, a kreska nią zrobiona pozostaje na cały dzień.

Dla mnie wspaniały kolor i dość łatwa aplikacja, o ile można stwierdzić, że zrobienie kreski jest łatwe J. Polecam.


Zalety:
·      Wspaniały kolor.
·      Łatwa aplikacja.
·      Kreska pozostaje cały dzień.
·      Nie rozmazuje się.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Prestige Cosmetics Polska oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. fajny kolorek ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki kolorek ... chociaż ja nie jestem zwolenniczką takich odważnych makijaży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor śliczny, choć ja musiałabym cieniowac z żółtym by nie zlewalo sie kolorem oczu

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna :))) zaglądam, czy mają inne kolorki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Stanisław Marek

    Świetny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kredki w kolorze błękitu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. musi pięknie wyglądać w słońcu

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolorek z chęcią pokuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kredkę po takiej recenzji powinny panie śmiało kupić

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam taki kolorek,dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolor �� jednak ja pozostaje wierna czarnej kresce ��
    Zuza La

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię tylko kreski w czarnym kolorze, choć ten też wygląda ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kredki do oczu piękny kolor.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam niebieski i bardzo lubie kredki. Łatwe w użyciu i efekt niesamowity

    OdpowiedzUsuń