czwartek, 18 sierpnia 2016

Equilibra EXTRA ALOESOWY DERMO ŻEL MULTI-ACTIVE - OPINIA

Zapraszam na opinię o Extra Aloesowym Dermo żelu MULTI-ACTIVE, jaki otrzymałam od firmy Equilibra.




Według producenta żel jest wielozadaniowy. „Idealny w wielu przypadkach podrażnień i uszkodzeń skóry takich jak: otarcia, zadrapania, odciski, oparzenia, poparzenia słoneczne, zapalenie dziąseł, pęcherze, podrażnienia spowodowane poceniem się, depilacją i goleniem.” Postanowiłam go dużej przetestować by sprawdzić jak najwięcej z jego działań i jestem zachwycona, naprawdę działa w wielu przypadkach.

Pierwsze testy przeszedł, gdy „zaprzyjaźniałam” się z nowym żelazkiem, co skończyło się poparzeniem. Coś źle sobie ustawiłam i podczas naciśnięcia pary woda poleciała mi bokiem żelazka, prosto na nogę, na której momentalnie pojawiły się bąble. Żel momentalnie złagodził uczucie intensywnego pieczenia, zdecydowanie lepiej niż zimna woda, a po tygodniu od zdarzenia na nodze nie było śladu.

Kolejne testy odbyły się po goleniu. Jak już nieraz wspominałam moja skóra bardzo nie lubi tej czynności, robi się sucha, podrażniona, wyskakują mi krostki. Użycie zaraz po goleniu żelu spowodowało, że żadna nieprzyjemność, która zazwyczaj mi towarzyszy nie pojawiła się, skóra była miękka, delikatna, bez jakich kolwiek oznak golenia.

Ostatnie testy odbyły się na córce. Przyznam się, że się wahałam czy aby nie uczuli, podrażni jej skóry, ale nic takiego się nie stało. Użyła go po nieprzyjemnym upadku na rolkach, gdzie nie powstał siniak, ale dość duże, bolące otarcie. W pierwszych dniach żel łagodził pieczenie, pomagał w szybszej regeneracji skóry, w kolejnych niwelował uczucie swędzenia.

Żel ma lekką, przyjemną konsystencję, dzięki której jego aplikacja jest łatwa. Dość szybko się wchłania i jest wydajny.

Po aplikacji mamy uczucie przyjemnego chłodu, które pozostaje dłuższą chwilę.

Zawiera aż 98% Aloesu, a nie zawiera PARABENÓW, co sprawia, że jest bezpieczny dla skóry.

Moim zdanie jest to żel wielozadaniowy, a przy tym skuteczny. Oczywiście polecam :)


Zalety:
·      Wielozadaniowy.
·      Skuteczny.
·      Wydajny.
·      Delikatny dla skóry.
·      Zawiera 98% aloesu.
·      Łatwa aplikacja.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Equilibra oraz na FB.

EXTRA ALOESOWY DERMO ŻEL MULTI-ACTIVE 75ml znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. jeśli o mnie chodzi to o zadrapania i otarcia nigdy mi nie brakuje, u mnie by się prawdził ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj coś dla nas mój synek ma tendencje do zadrapań siniaków i guzów córcia mniej a ten nie patrzy czasem gdzie idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super. Przydalby mi się
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydatny w kazdym domu :-) żel do zadań specjalnych

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tego typu produkty, są niezastąpione w awaryjnych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przydatny jest ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wiedzieć ... must have każdej domowej apteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie mnie ratował w awaryjnych sytuacjach.

    Barbara Teresa

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, na wiele dolegliwości jeden preparat

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnt na kazda pore roky,swietnie znajdzie miejsce w jazdej torebce.musi byc dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej niesamowity produkt i chyba powinien byc w kazdym domu. Po opini jestem w nim zakochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Super preparat, a jak pachnie? Ładny ma zapach? U mnie też napewno by się sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem wielozadaniowy to również oszczędność pieniędzy,z aloesem lubię i ten będzie koniecznie w mojej domowej apteczce.

    OdpowiedzUsuń
  14. nasza łazienka do dużych nie należy ale taki żel na pewno by miał swoje miejsce w szafce, zwłaszcza, że moja córka lubi jak to sama mówi "gagę" robić

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę że super skład, a ja takich kosmetyków właśnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. aloes ma lecznicze właściwości. jest znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super że ma aż tyle aloesu 😊 naturalny 😊

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń
  18. Super że ma aż tyle aloesu 😊 naturalny 😊

    W.klewek

    OdpowiedzUsuń