piątek, 22 lipca 2016

V.Laboratories Nawilżający krem do rąk Kozie mleko - OPINIA

Zapraszam na opinię o nawilżającym kremie do rąk Kozie mleko, jaki otrzymałam od firmy V.Laboratories.




Krem ma lekką, a jednocześnie „niecieknącą” konsystencję. Bardzo dobrze się aplikuje.

Zapach ma delikatny, bardzo przyjemny. Na skórze pozostaje jeszcze około godziny po aplikacji.

Moje dłonie nie wymagają mega nawilżenia i dla mnie krem daje je wystarczające na cały dzień. Jednak podejrzewam, że przy dłoniach z skórą suchą, pękającą to nawilżenie może być krótkotrwałe lub zbyt małe.

Wchłania się momentalnie nie pozostawiając na dłoniach tłustej, lepkiej warstwy, co dla mnie jest bardzo ważne. Strasznie nie lubię jak dłonie mi się kleją lub muszę czekać długo na wchłonięcie kremu.

Opakowanie stawiane na zakrętce jest wygodne w użyciu, a krem bez problemu można wydobyć do końca.

Według mnie jest to jeden z lepszych kremów do rąk, jaki używałam i polecam.



Zalety:
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wygodne opakowanie.
·      Szybko się wchłania.
·      Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę V. Laboratories oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Oj dokładnie mam balsam z tej serii do ciała i dokładnie taklie same odczucia że przy suchej skórze potrzebna będzie ponowna aplikacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Często kremuje ręce, ale tego kremu nie znałam, wazne by ręce były nawilżone, ale i nie były slizgie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale chętnie poznam Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba konurencja dla ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy krem i z chęcią go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używalam nigdy z kozim mlekiem
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa opinia z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny produkt i nie tylko dla pań

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam bardzo suche ręce i z pewnością taki krem wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kozie mleko z firmy ziaja ktire jesr rewelacyjne pod kazdym wzgledem.Natomiast zawsze ciągnie mnie do nowych produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanisław Marek

    Z pewnością jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  12. kozie mleko ma wiele dobroczynnych właściwości :)

    OdpowiedzUsuń