sobota, 9 lipca 2016

Red-Pharma Idravitae Active - balsamie multiwitaminowy z liposomami - OPINIA

Zapraszam na opinię o Idravitae Active - balsamie multiwitaminowy z liposomami 250g, jaki otrzymałam od firmy Red Pharma.





Balsam ma dość szerokie zastosowanie:
Odżywienie i pielęgnacja skóry: suchej, przesuszonej, popękanej, łuszczącej się
Natłuszcza i regeneruje zniszczony naskórek, w zmianach łuszczycowych,
Szorstkość skóry,
Regeneracja skóry po terapii sterydowej i antybiotykowej,
W zmianach atopowych skóry.

U mnie był testowany przez osobę z łuszczycą oraz posiadająco bardzo suchą, pękającą skórę. W obu przypadkach sprawdził się doskonale. Przy skórze łuszczycowej pomagał w walce z zmianami, sprawiał, że się nie łuszczyły, stawały się bledsze i szybciej łagodniały. Przy skórze zdrowej, ale bardzo suchej doskonale i na długo ją nawilżał, sprawiał, że nie pękała.

Balsam mieści się w plastikowej butelce z pompką, wygodnej w użyciu.

Konsystencję ma lekką, łatwo się aplikuje i jest bardzo wydajny. Dość szybko się wchłania nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy.

Zapach w pierwszym momencie nie jest za ładny, ale jest delikatny, a po chwili znika całkowicie, tak, więc obie osoby testujące doszły do wniosku, że nie jest on wadą.

Balsam zdał egzamin w 100%, osoby testujące znalazły same zalety. Polecamy.



Zalety:
·      Pomaga przy łuszczycy.
·      Nawilża, regeneruje skórę suchą, pękającą.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Lekka konsystencja.
·      Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej warstwy na skórze.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Red-Pharma oraz na FB.


BALSAM DOSTĘPNY TYLKO W APTEKACH.

20 komentarzy:

  1. Oooo brzmi świetnie :) ja mam strasznie suchą skórę także mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi świetnie mam ich mleczko i jest reweacyjne

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się po ciąży wyruszyła skóra więc chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że ma pompkę , dzięki temu z pewnością starcza na długo .

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie idealny dla mnie :) chyba będę musiała sobie zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko kupić, 100% sprawdzi się w domku.
    Duży plusza pompke

    OdpowiedzUsuń
  7. musi być dobry skoro pomaga łagodzić zmiany łuszczycowe, przydałby mi się taki

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne świetny,idealnie nawilża i ma dizownik a to duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze wiedziec ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Balsam działa w 100% warto go zapamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oo fajny i ciekawy produkt. Nic tylko trzeba kupić.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy balsam wart uwagi nie tylko dla kobiet

    OdpowiedzUsuń
  13. Szerokie zastosowanie
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę kupić siostry na łuszczycę

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław Marek

    Bardzo fajny produkt i dobre opakowanie , Na pompkę zawsze starcza na dłużej .

    OdpowiedzUsuń