piątek, 22 lipca 2016

Prestige Kredka do oczów - OPINIA

Zapraszam na opinię o kredce do oczów, jaką otrzymałam od firmy Prestige Cosmetics.



Kredkę otrzymałam 07 Granite, kolor idealnie trafił w mój gust. Jest doskonale napigmentowana, a co za tym idzie wyraźny, intensywny.

Jest dość miękka, na tyle, że aplikacja jest bardzo łatwa, ale nie na tyle by się łamać, robić „papkowata” przy nakładaniu.

Bardzo spodobał mi się fakt, że nie trzeba jej strugać. Wypycha się ją delikatnie np. wykałaczką.

Można używać do robienia kresek, ale również na całej powiece jak cienie do oczu. W obu przypadkach wygląda bardzo ładnie.


Nie rozmazuje się, pozostaje na powiece nawet kilka godzin bez konieczności ciągłych poprawek.

Moim zdaniem jest bardzo dobra i polecam.



Zalety:
·      Dobrze napigmentowana.
·      Łatwa aplikacja.
·      Nie ma potrzeby temperowania.
·      Dość długo pozostaje na powiece.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Prestige Cosmetics oraz na FB.

21 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie umiem nimi robic kredki mi nie podchodzą ale próbuje może sie nauczę

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy za kredkami nie przepadałam bo.niestety czesto pod wplywem potu robiła się papkowara. A tu proszę :-) przy nastepnych zakupach pomyśle o niej

    OdpowiedzUsuń
  3. jest swietna ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Mało kiedy używam kredek czas wypróbować tej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mocne i zeby nie trzeba było strugac. Cos dla mnie
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kredki do oczu ..Szkoda że nie dodałaś zdjęć jak wygląda na oku z chęcią bym zobaczyła jak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że się nie rozmazuje

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie bardzo spodoba się paniom

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli się nierozmazuję to jest ok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie używam kredek, wolę eyelinery ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Panią z pewnością się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie lubiłam kredek, bo się szybko łamały a temperowanie to koszmar ;/ dobrze że są takie jak w opinii. ta chętnie zakupię :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeny... kredka do oczu się mówi! Radzę sprawdzać recenzje ze słownikiem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Plus za to że się nie rozmazuje i wytrzymuje kilka godzi n bez poprawek :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Plus za to że się nie rozmazuje i wytrzymuje kilka godzi n bez poprawek :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli dobrze napigmentowana to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń