niedziela, 31 lipca 2016

Plus Dla Skóry Krem pod oczy 30+ - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie pod oczy 30+, jaki otrzymałam od firmy Cera Plus.





Krem testowała znajoma i po miesiącu używania jest bardzo zadowolona z kremu. Problem suchości skóry pod oczami znikł całkowicie, skóra stałą się miękka, delikatna, bardzo miła w dotyku.


Konsystencja kremu jest lekka, dobrze się aplikuje i dość szybko wchłania. Jest bardzo wydajny, wystarczy niewielka ilość na jedną aplikację.

 Nie pozostawia lepkiej, tłustej warstwy. Doskonale nadaje się pod makijaż, co dla znajomej jest zdecydowaną zaletą.

Jest delikatny dla skóry, nie podrażnia, nie uczula, nie powoduje pieczenia, szczypania, łzawienia oczu.


Znajoma uważa, że krem jest bardzo dobry i poleca.


Zalety:
·      Wydany.
·      Nawilża.
·      Nadaje się pod makijaż.
·      Nie podrażnia, nie uczula.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10

Serdecznie zapraszam na stronę Cera Plus oraz na FB.

Krem pod oczy 30+ znajdziecie TU

19 komentarzy:

  1. Okolica pod oczyma jest bardzo delikatna i warto ja nawilżac. Fajny krem

    OdpowiedzUsuń
  2. super ja akurat nawilżenia nie potrzebuje ale ukryc cienie by sie przydało może jest krem i dla takiego typu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego jeszcze nie używalam. Dobrze wiedzieć. Na pewno go przetestuje
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy krem ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. kremu pod oczy nie używam ale 30 już za mną i chyba pora zacząć

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, nawet znajoma się załapała na testy ... ciekawy produkt ... nigdy o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kREM POD OCZY TO COŚ DLA MNIE - DZIĘKI ZA RECENZJĘ /;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa opinia, nie jedna kobieta z pewnością zacznie teraz używać tego kremu

    OdpowiedzUsuń
  9. bombastyczny :)))) i pod makijaż idealny

    OdpowiedzUsuń
  10. krem który powinien spełnić oczekiwania wszystkich pań

    OdpowiedzUsuń
  11. Stanisław Marek

    Cienie pod oczami to problem wielu kobiet . Krem z pewnością byłby fajnym pomysłem na prezent

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tylko ja zapominam o stosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam cienie pod oczami, ale jakoś kremy mi nie pomagają

    OdpowiedzUsuń