wtorek, 12 lipca 2016

Optima PLUS Naturalny olejek grejpfrutowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku grejpfrutowym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.

 zdjęcie z strony



Olejek ma działanie tonizujące, pobudzające, przeciwbólowe. Ja testowałam go używając, jako tonik oraz do kąpieli.

Do przegotowanej wody (butelka po toniku 500ml) wlałam 20 kropli olejku i tym, co rano przemywałam twarz. Efekt wspaniały, zaraz po przemyciu twarzy uczucie orzeźwienia, rozbudzenia. Doskonale oczyszcza twarz, która staje się gotowa do dalszej pielęgnacji.

Używałam go także, jako dodatek do kąpieli po męczącym dniu, gdy zmęczenie powodowało ból głowy i według mnie działa. Wystarczyło 20 min w wannie, aby ból prawie całkowicie zniknął, a ja bym stała się na tyle rozbudzona, że byłam w stanie funkcjonować jeszcze parę godzin.

Olejek mieści się w szklanej butelce z kroplomierzem w zatyczce, jest wygodna w użyciu.

Zapach ma dla mnie rewelacyjny, dość intensywny, czysto grejpfrutowy, pozostaje jeszcze długo po kąpieli w pomieszczeniu i na skórze.

Moim zdaniem jest to kolejny rewelacyjny olejek Optima Plus i polecam.



Zalety:
·      Do kąpieli.
·      Połączony z wodą, jako tonik do twarzy.
·      Wygodne opakowanie.
·      Pomaga w bólu głowy spowodowanym zmęczeniem.
·      Ładny, dość intensywny, grejpfrutowy zapach.





Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na FB.


Naturalny olejek grejpfrutowy znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Ten olejek jest swietny ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo dobrego pisze się o tych olejkach nie tylko grejfrutowym

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że nie mam wanny, zrelaksowalabym się chętnie z takim olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. od dawna już myślę o jakimś olejku, ale jak do tej pory się nie odważyłam kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super,że można wykorzystać jako tonik z chęcią ja wypróbuję olejku.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ma działanie z Twojego opisu Aniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za grejpfrutem
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki olejek o takim zapachu musi chyba być wyjątkowy,rześki i mega owocowy,ale zagadka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkiego rodzaju olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olejki mają to do siebie, że leczą aromaterapią ... uwielbiam i często po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię olejków eterycznych może wśród pań znajdą się chętne na jego zakup

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam olejków poza miętowym dla dzieci gdy miały katarek

    OdpowiedzUsuń
  13. na ból głowy i zmęczenie :)) to zakup będzie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanisław Marek

    Grejprutowy zapach musi być genialny

    OdpowiedzUsuń