środa, 20 lipca 2016

ekoZuzu.pl Żel do higieny intymnej Bema Love bio - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu do higieny intymnej Bema Love bio, jaki otrzymałam od ekoZuzu.pl.





Żel jest bardzo łagodny, delikatny. Nie powoduje podrażnień, a wręcz przeciwnie łagodzi je. Wykonany z naturalnych składników jest bezpieczny dla delikatnych okolic intymnych. Nie powoduje uczucia szczypania, czy pieczenie.

Ma średnio gęstą konsystencję, lekko się pieni, jest dość wydajny.

Zapach żelu jest przyjemny, delikatny, kremowy. Na skórze pozostaje jeszcze jakiś czas po użyciu.

Po aplikacji mamy uczucie odświeżenia, komfortu, które pozostaje na jakiś czas. Żel nie tylko dobrze radzi sobie z oczyszczaniem, ale również nawilża i pielęgnuje.

Żel mieści się w wygodnym opakowaniu z pompką. Posiada możliwość blokady, która daje nam gwarancję, że nie naciśniemy przez przypadek i nie wyleje się, doskonale też zda egzamin podczas podróży.

Uważam, że żel jest bardzo dobry, spełnił wszystkie moje oczekiwania. Polecam.



Zalety:
·      Delikatny.
·      Naturalne składniki.
·      Łagodzi podrażnienia.
·      Odświeża.
·      Daje uczucie komfortu.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ekoZuzu.pl oraz na FB.

Żel do higieny intymnej Bema Love bio znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. super dobry żel to podstawa przy dzisiejszych oszukanych składach ubrań nie zawsze mamy dobrą dla tych miejsc bieliznę

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie znaleźć dobry żel to sukces. Okolice intymne sa wrażliwe wiec lepiej nie ryzykować

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelu tej firmy jeszcze nie miałam . Czytając twoją opinię kusi mnie by wypróbować ten produkt bo mimo iż na rynku jest wiele produktów do higieny intymnej to ciężko jest znaleźć coś dobrego .

    OdpowiedzUsuń
  4. super, idealny na lato bo jak wiadomo ciepło i kąpiele w wodzie sprzyjają podrażnieniom

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny na lato i do tego same plusy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam swój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NIE znam ale chetnie poznam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przydatne ale ja na razie jestem wierna swojemu ulubionemu i jakoś wolę już w takich sprawach nie eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda Kobieta powinna mieć taki kosmetyk w swojej lazience :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze wypróbować
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. żona używa żel, lecz z innej firmy ale nie za bardzo przypadł Jej do gustu, ten po opinii wydaje się bardzo interesujący i godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam firmy, ale chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Znów coś fajnego ...ale dla kobiet :)

    OdpowiedzUsuń