środa, 6 lipca 2016

EkoZuzu.pl Gąbka do nakładania makijażu Kozi Professional - OPINIA

Zapraszam na opinię o gąbce do nakładania makijażu Kozi Professional, jaką otrzymałam od ekoZuzu.pl.






Gąbeczka jest bardzo miękka, delikatna dla skóry oraz wygodna w użyciu dzięki opływowemu kształtowi.

Można ją używać do nakładania podkładu, fluidu, korektora czy pudru. Za każdym razem, gdy jej używamy makijaż wychodzi naturalny, równomierny, a nakładane kosmetyki idealnie stapiają się z cerą, nie tworzy się efekt maski, smug czy nierówności.

Jest bezzapachowa, co moim zdaniem jest sporą zaletą. Lubię kosmetyki do makijażu mające zapach i gdyby gąbeczka również go miała mogłyby się „gryźć”.

Gąbeczki można używać zarówno na sucho jak i na mokro.

Jest wielorazowego użytku, wystarczy umyć ciepłą wodą z mydłem by była gotowa do ponownego użycia.

To pierwsza gąbeczka do makijażu, jaką używałam i jestem zachwycona. Zdecydowanie łatwiej i szybciej nakłada się podkład, fluidu, korektor czy też puder. Polecam.



Zalety:
·      Wygodna w użyciu.
·      Miękka, delikatna dla skóry.
·      Do używania na sucho i na mokro.
·      Łatwa w myciu.
·      Do nakładania podkładu, fluidu, korektora, pudru.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę ekoZuzu.pl oraz na FB.

Gąbkę do nakładania makijażu Kozi Professional znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Przymierzam się już od dłuższego czasu do zakupu takiej gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam bardzo ciekawa jej opinii. Ok to już wiem co chcę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. gąbka która uzyskała po testach maksymalną ocenę musi być godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nigdy nie używałam zawsze robie ta ręką choc wiem że to bląd

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już tą gąbeczkę ..Czaje się żeby ją kupić - świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam podobną gąbeczkę świetne są do nakładania fluidu

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu mam na nią chrapkę ... dużo pozytywnych opinii na jej temat słyszałam ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rączki czyste przy malowaniu :-) to ja ją chcę :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie używalam gabek do podkladu. Ciekawa jestem efektów
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  10. też bym znalazł zastosowanie do takiej delikatnej gąbeczki :) i to nie do malowania siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam ale chetnie poznam ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie używałam gąbeczki z chęcią kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajna sprawa z tą gąbką
    zapraszam do obserwowania http://fantastic-brand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Coś dla żony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stanisław MArek

    Świetna

    OdpowiedzUsuń