wtorek, 7 czerwca 2016

Oeparol Hydrosense nawilżająco-wygładzający jedwab do ciała - OPINIA

Zapraszam na opinię o nawilżająco-wygładzającym jedwabiu do ciała Oeparol Hydrosense, jaki otrzymałam od Oeparol.




Moja skóra nie należy do suchych, wymagających i u mnie jedwab dość dobrze zdał egzamin jednak po goleniu, gdy skóra była podrażniona, efekt nawilżenia był dość krótkotrwały tzn., gdy użyłam wieczorem, rano musiałam powtórzyć aplikację. Nie mniej, na co dzień sobie go chwalę wystarczy użycie raz na dobę, aby skóra była idealnie nawilżona, miękka i bardzo miła w dotyku.


Jedwab mieści się w wygodnej w użyciu tubce stawianej na zatyczce. Zamknięcie typu „klik” bez problemu można otworzyć i zamknąć jedną dłonią.

Konsystencję ma lekką, bardzo łatwo się rozprowadza i szybko wchłania. Nie pozostawia na skórze żadnej lepkiej czy tłustej warstwy. Jest bardzo wydajny.

Po aplikacji mamy przyjemne uczucie orzeźwienia, lekkiego chłodu, które szczególnie w upalne dni jest bardzo fajne.


Według mnie do skóry takiej jak moja, na co dzień jest bardzo dobry i polecam.




Zalety:
·      Na co dzień dobrze nawilża (skóra normalna, nie po goleniu).
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Lekka konsystencja.
·      Nie pozostawia lepkiej czy tłustej warstwy.
·      Szybko się wchłania.





Wady:
Używany po goleniu daje krótkotrwały efekt nawilżenia.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę OEPAROL.

24 komentarze:

  1. Oj tak po goleniu cięzko nawliżyć skóre mam masło do ciała na skóre jest za tłuste ale po goleniu idealnie sie sprawdza. Na reszte ciała muszę miec cos lekkiego dobrze więc wiedzieć co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) jeszcze nie stosowałam jedwabiu do nawilżania skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już sama nazwa jedwab dziala dobrze dla ducha a co dopiero dla ciala :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie stosowałam jedwabiu do nawilżania skóry :

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że nie pozostawia tłustej warstwy,widać spraawdził się w 100%

    OdpowiedzUsuń
  6. o fajny, u mnie woda bardzo twarda więc pewnie by się sprawdził na mojej wysuszonej skórze

    OdpowiedzUsuń
  7. zapowiada się bardzo fajnie ... może kiedyś również przetestujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jego efektu na swojej skórze

    OdpowiedzUsuń
  9. Lecę do apteki. Ciągle szukam ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lecę do apteki. Ciągle szukam ideału ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie miałam jedwabiu to musi być świetne do nawilżenia ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o tak musze go zakupic mam tak sucha skore ciezko mi ja nawilzyc moze jedwab da rade ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jedwab do tej pory tylko na włosach ;-) Lubię jego lekkość :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie stosowalam jeszcze do ciala jedwabiu
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie największym plusem jest to że szybko się wchłania . z chęcią bym po taki sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. to musi być jeden z tych bardziej luksusowych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  17. stosowałam jedwab na włosy, do ciała jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam nigdy o jedwabiu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jedwab do włosów owszem ale do ciała, to musi być nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy produkt do włosów, bardzo lubię jedwabie

    OdpowiedzUsuń
  21. Stanisław Marek

    świetne są produkty , które zawierają jedwab

    OdpowiedzUsuń