niedziela, 5 czerwca 2016

Eveline, Ideal Cover Full HD, matujący podkład kryjący - OPINIA

Zapraszam na opinię o Eveline, Ideal Cover Full HD, matującym podkładzie kryjącym, jaki otrzymałam od firmy Eveline.



Niestety, mimo, że sama wybierałam nie trafiłam z odcieniem. Pastel 202 okazał się do mojej karnacji (lekko muśniętej już słońcem) zbyt jasny, więc testowałam w warunkach domowych i napiszę wam tyle na ile jestem w stanie powiedzieć prawdę.

W szklanym opakowaniu z pompką znajdziemy 30 ml podkładu. Opakowanie jest dość praktyczne w użyciu, po naciśnięci wydostaje się idealna ilość podkładu.

Konsystencję ma dość rzadką, ale jeszcze nie wodnistą, aplikuje się łatwo.

Jeśli chodzi o krycie tyle na ile jestem w stanie to określić, (czyli sprawdzane na jaśniejszych partiach ciała) kryje dość dobrze, ładnie „stapia” się z skórą nie tworząc efektu maski.

Mam cerę mieszaną i podkład doskonale radzi sobie z matowieniem, a efekt pozostaje przez cały dzień.

Na twarzy miałam go około 12 godzin i tyle wytrzymał bez potrzeby, jakich kolwiek poprawek.

 Jest wydajny, nie trzeba dużo na pokrycie całej twarzy.

Na tyle ile byłam w stanie go przetestować jest świetny, z ochotą zaopatrzę się w odcień odpowiedni dla mojej karnacji i polecam.





Zalety:
·      Doskonale i na długo matowi.
·      Dobrze kryje.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Bez problemów wytrzymuje 12 godzin.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics.

20 komentarzy:

  1. niestosuje fluidow ale ten mnie zaciekawil ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. To muszę kupic. Niestety jesli chodzi o podklady warto sprawdzac osobisvie na szyi i twarzy bo obrazek nie jest w stanie ukazać prawdziwy obraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorzej by było jakby był za ciemny ... a tak dołożyć bronzera i jest gicior :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj przydalby się taki kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba coś dla mnie
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jak jasny coś dla mnie mam strasznie jasną skóre i dość duże problemy typy trądzik przebarwienia naczynka i zyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydał by mi się tak trwały podkład

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem długo się utrzymuje i jest wydajny a z odcieniem każda z nas ma czasem problem.Co innego na żywo co innego w internecie zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam okazji stosowac produktu

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie stosowałam, ale widzę, że warty zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same zalety i brak wad czyli PODKŁAD STWORZONY DLA MNIE :d HIHI

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę,że spodobał się paniom więc wart kolejnych poleceń

    OdpowiedzUsuń
  13. ciężko dopasować odpowiedni odcień podkładu

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam podkładu tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. używałam bardzo fajny polecam

    OdpowiedzUsuń
  16. Stanisław Marek

    Świetny produkt

    OdpowiedzUsuń