sobota, 25 czerwca 2016

Eveline Cosmetics MULTIMASKING, INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY ZABIEG ROZŚWIETLAJĄCY - OPINIA

Zapraszam na opinię o MULTIMASKING, INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCYM ZABIEGU ROZŚWIETLAJĄCYM, jaki otrzymałam od firmy Eveline Cosmetics.




Maseczkę do testów otrzymała mama.

Zabieg składa się z dwóch maseczek – energetyzującej i przeciwzmarszczkowej.

Maseczka energetyzująca jest dość wydajna, starczyła na 2,5 razu. Pa przyjemny, delikatny zapach. Konsystencja jest dość gęsta, łatwo się aplikuję. Bardzo dobrze nawilża skórę, nawet tą bardzo suchą (z taką zmaga się mama), jednocześnie nie pozostawiając uczucia lepkości.

Maseczkę przeciwzarszczkową używa się tylko pod oczy, tym sposobem 5ml, jakie mamy do dyspozycji starczy nawet na pięć razy. Z tej maseczki mama jest średnio zadowolona. Zmarszczki pozostały, jakie były, natomiast cienie lekko się zmniejszyły. Wchłania się średnio, ale jak to mama stwierdziła zna maseczki o dużo gorszym wchłanianiu. Konsystencja żelowa, łatwo się aplikuje.


Mama po upływie 10 min pozostałości maseczki delikatnie ściągała wacikiem, wklepywanie nie zdawało egzaminu.

Ogólnie mama stwierdziła, że jest zadowolona z testów, szczególnie 1 maseczka jej przypadła do gustu i ze względu na nią na pewno nie jeden raz zabieg zakupi. Poleca.


Zalety:
·      2 maseczki.
·      Łatwa aplikacja.
·      Nie trzeba zmywać.
·      Wydajne.



Wady:
2 maseczka nie działa przeciwzmarszczkowo.


Moja ocena – 8\10




Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics.

20 komentarzy:

  1. Oj jak ja lubie maseczki co nie trzeba zmywać ściągnąć zerwać czy wklepać :) zmywanie mnie denerwuję choć sa lepsze podobno

    OdpowiedzUsuń
  2. super ze mama zadowolona :) ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. By zmarszczki znikły to winny być botox, kremy maseczki itp mogą sprawić że staną się plytsze.na plus ze nie trzeba zmywać

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że mamie się spodobały, uwielbiam nakładać maseczki ale wolę te zmywalne jednak

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama mało używa tego rodzaju maseczek może by się przekonała szczególnie do tej pierwszej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj! Dziękujemy za recenzję produktu z naszej oferty. Zachęcamy do kolejnych testów. Ślemy pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. OO coś dla mnie nawilża,hmm chyba podstawa dla każdej suchej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ocena rzetelna jak zawsze ogólnie ocena tego zabiegu-jak to napisane jest,całkiem dobrze wypadła

    OdpowiedzUsuń
  9. o jakie fajne warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydalaby mi sie taka
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojj poprosze po wakacjach :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wiadomo, że nie każdy kosmetyk jest idelany, a zmarszczki kremy, czy maseczki raczej tylko spłycą, a nie całkiem usunąć

    OdpowiedzUsuń
  13. Stanisław Marek

    Nie znam się na maseczkach ale ta z pewnością jest fajna - Wierzę na słowo

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj to nie dla mnie. Fajne ale ja nie mam czasu na maseczki

    OdpowiedzUsuń