czwartek, 23 czerwca 2016

Eveline Cosmetics Lip Lacquer - OPINIA

Zapraszam na opinię o Lip Lacquer do ust, jaki otrzymałam od firmy Eveline Cosmetics.




Lip Lacquer jest w formie błyszczyku do ust. Ma bardzo ciekawą konsystencję, dzięki której aplikacja jest bezproblemowa. Nie ma uczucia lepkości ust, czego tak bardzo nie lubię w standardowych błyszczykach.

Na ustach wygląda ładnie, jest widoczny, ale nie intensywny, nachalny (posiadam odcień nr 400). Utrzymuje się około 3 godzin, co według mnie jest dość długim czasem. Nie zbiera się w kąciku ust, nie podkreśla skórek.

Dość dobrze nawilża, podczas jego używania nie miałam potrzeby, aby chociaż raz na dobę użyć pomadki nawilżające. Nadje ustom nie tylko ładny kolor, ale i miękkość oraz delikatność.

Aplikator jest z miękkiej gąbeczki, nakłada się nim bardzo dobrze.

Zapach nie za ładny, ale tylko w opakowaniu, po nałożeniu znika całkowicie.

Osobiście Lip Lacquer przypadł mi do gustu i polecam.


Zalety:
·      Nie powoduje uczucia klejenia się ust.
·      Wygodna aplikacja.
·      Ładny kolor.
·      Wygodny aplikator z miękką gąbeczką.
·      Nawilża, pielęgnuje usta.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics.

14 komentarzy: