poniedziałek, 20 czerwca 2016

Eveline Cosmetics Błyszczyk powiększający usta - OPINIA

Zapraszam na opinię o błyszczyku powiększającym usta, jaki otrzymałam firmy Eveline Cosmetics.




Do testów otrzymałam nr. 432. Kolor różowy z brokatowymi drobinkami. Mnie przypadł do gustu, jest delikatny, doskonały, na co dzień.

 Po aplikacji mamy uczucie zimna, które pozostaje z nami na jakiś czas. Bardzo fajne, szczególnie podczas temperatur jak ostatnio.

Efekt powiększenia ust jest widoczny, ale nie ekstremalny. Według mnie zdecydowanie wystarczający.

Błyszczyk pozostaje na usta dość długo (nawet do
Aplikator jest zakończony miękką gąbeczką, którą doskonale się nakłada błyszczyk.

Uczucie lepkości, którego osobiście bardzo nie lubię w błyszczykach jest, ale dość nie duże i da się go wytrzymać J.

Uważam, że błyszczyk jest bardzo dobry i polecam.

Zalety:
·      Ładny kolor z brokatem.
·      Lekkie powiększenie ust.
·      Długo się utrzymuje.
·      Wygodny aplikator.
·      Nieduże uczucie lepkości ust.
·      Uczucie chłodu na ustach po aplikacji.




Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Eveline Cosmetics oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. Oj kiedys uwielbiałam błyszczyki teraz jakoś mniej ale odkrywam na nowo

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolorek fajny delikatny,nie rzucający się w oczy.coś dla mnie,moje usta zapewne byłyby większe i pełniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super błyszczyk, uwielbiam błyszczyki

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie przepadam za błyszczykami nadającymi ustom kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Błyszczyk,który powiększa usta to dla mnie ciekawy kosmetyk.Kolor delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na szczęście nie mam takowej potrzeby powiększania sobie ust :) kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolejny ciekawy kosmetyk tym razem do ust dla pań :---)

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkt idealny dla pań :) ciekawa opinia

    OdpowiedzUsuń
  10. kolor z brokatem, co ja ją chcę mieć :)))

    OdpowiedzUsuń