czwartek, 26 maja 2016

Prestige Róż Flawless Touch - OPINIA

Zapraszam na opinię o różu Flawless Touch, jaki otrzymałam od firmy Prestige Cosmetics.





Odcień Rose Gardenia, jaki otrzymałam do testów jest dla mojej karnacji (średniej) idealny. Daje ładny, ale nie „przesadny” efekt.

Do różu dołączony jest aplikator który jest przyczepiany, dzięki czemu nie niszczy zawartości. Za jego pomocą, róż nakłada się go bardzo łatwo i szybko.




Róż nie osypuje się, nie ma potrzeby poprawiania w ciągu dnia.


Moim zdaniem jest bardzo dobry i polecam.





Zalety:
·      Łatwa aplikacja.
·      Nie osypuje się.
·      Nie ma potrzeby poprawiania w ciągu dnia.
·      Dołączony aplikator.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Prestige Cosmetics Polska oraz na FB.

18 komentarzy:

  1. ciekawa opinia Warta uwagi ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy. Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam ale może powinnam zacząć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt,przyznam firmy nie znam ale róż używam. 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt super :-) ja tylko nie potrafię się malować

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie fajniutki ... nie miałam styczności z tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny róż ale nie wszystkie panie używają go do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam różu pomimo,że mam ściągę jak nakładać na mój typ twarzy to i tak mam problem z jego aplikacją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fadny i ciekawy ale ja nie stosuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Juz wiem jaki róż kupić

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię takich co się sypią ...ten jak piszesz ma same plusy wiec jak dla mnie to małe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń