niedziela, 22 maja 2016

Plus Dla Skóry Szampon przeciwłupieżowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie przeciwłupieżowym, jaki otrzymałam od firmy Plus dla skóry.





Szampon mieści się w niedużej, plastikowej butelce. Jej wielkość sprawia, że jest praktyczna w użyciu, doskonale mieści się w dłoni i bez problemu można zabrać w podróż, nie zajmie dużo cennego miejsca w bagażu.

Łupież jest dość nieprzyjemną przypadłością i niestety coraz częściej się zdarza. U mnie wystąpił po użyciu pewnego szamponu (co najlepsze do włosów przetłuszczających się i z łupieżem) i nie mogłam się go pozbyć. Po regularnym używaniu przez 3 tygodnie szamponu po łupieżu nie ma śladu, skóra przestała swędzieć, a włosy są piękne i lśniące. Według mnie wspaniały efekt.

W buteleczce znajdziemy 100ml szampony, gdy go zobaczyłam myślałam, że starczy na bardzo krótko, myliłam się. Szampon jest gęsty i wystarczy odrobina by umyć włosy za ramiona, jest bardzo wydajny.

Zapach ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny.

Moim zdaniem efekt, jaki uzyskałam po używaniu jest wspaniały i polecam każdemu, kto nie ma problemów skóry głowy wymagających leczenia u dermatologa.





Zalety:
·      Skutecznie pomaga walczyć z łupieże.
·      Wydajny.
·      Nieduże, praktyczne opakowanie.
·      Delikatny, prawie niewyczuwalny zapach.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Plus dla skóry oraz na FB.


Szampon przeciwłupieżowy znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. hm ciekawe czy kazdemu by spasowal ewelina tkacź

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować .nigdy nie mialam problemu z lupiezem od momentu skorzystania z uslug innego fryzjera niz dotychczas

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj może mi by pomógł bo cięzko o dobry szampon co jest skuteczny a zarazem nie przetłuszcza włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szampon i najważniejsze,że skuteczny.Często jest,że do przeciwłupieżowy a efektów żadnych,coś wiem na ten temat niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go mieć, bo ten biały pyłek mam ciągle :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Warty wypróbowania, muszę pokazać mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety przez żel do włosów który stosuję często się pojawia,ale są specyfiki które pomagają, tego jeszcze nie miałem, jak natrafię to kupię

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować na mężu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skuteczność to podstawa i z tego co się orientuje jest w rozsądnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla osób które mają z tym problem wart wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  11. szampon przeciwłupieżowy musi być rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  12. Po twojej opinii można smiało sięgnąć po ten szampon

    OdpowiedzUsuń