czwartek, 5 maja 2016

KOSMED Nail Care Serum ochronne do stóp i paznokci - OPINIA

Zapraszam na opinię o Nail Care – serum ochronnym do stóp i paznokci, jakie otrzymałam od firmy Kosmed.





Testowaniem zajął się dziadek, który z niewiadomych przyczyn boryka się z grzybicą na paznokciach. Próbował już kilku produktów i nawet, jeśli był efekt to krótkotrwały. Nail Care używa od niecałego miesiąca i jak to stwierdził będzie używał do śmierci. Początkowo codziennie, a gdy objawy ustąpiły używa raz na 5\6 dni i po grzybicy nie ma śladu.


Serum mieści się w małej buteleczce z pędzelkiem, co sprawia, że jego aplikacja jest bardzo prosta i jest wydajny.

Pędzelek posiada solidne, niewypadające, miękkie włosie.

Konsystencja jest idealna, nie za gęsta (co utrudniałoby rozprowadzenie), nie za rzadka (co sprawiałoby, że spływałoby z pędzelka).


Dziadek jest zachwycony a to nie pierwszy produkt tego typu, jaki używał i zdecydowanie stwierdził, że najlepszy z wszystkich. Poleca.






Zalety:
·      Skuteczne.
·      Łatwa aplikacja.
·      Wydajne.






Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kosmed oraz na FB.



Nail Care Serum ochronne do stóp i paznokci znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. oj dobrze wiedziec bo wbrwew pozorom duzo osób nawet nie wie że ją ma czasem bez objawowo jest do pewnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze wiedzieć bo nigdy nie wiadomo czy się nie przyda (oby nie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo przydatne na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe serum niemialam okazij go poznac ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziadek - mistrz :D hehehe fajnie, że masz się z kim dzielić i wymieniać opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś miałam przez wizyty na basenie,ale dobrze, że po maści przeszły, ale dobrze wiedzieć, że jest takie lekarstwo

    OdpowiedzUsuń
  7. na szczęście takiego problemu nie mamy (grzybicy paznokci) ale dobrze wiedzieć co pomaga w razie czego

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe serum, zwłaszcza, że grzybica powstaje nie tylko przez brak odpowiedniej higieny ale np. chodzenie bosymi stopami po posadzkach pływalni, dywanach i wykładzinach w miejscach publicznego użytku, lub np. złe obuwie. Nie miałem nigdy grzybicy, ale gdyby co, wiem po co sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie mam tego problemu jak do tej pory.Będę wiedziała po co sięgnąć lub co polecić zanim wydam dużo pieniędzy na coś co nie działa tak skutecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziadek może się borykać z grzybicą przez wiek, bo niestety krążenie nie takie i obuwie, tak jak moja babcia i to Jej bym poleciła ten specyfik, zwłaszcza, że aplikacja łatwa

    OdpowiedzUsuń
  11. to tylko na grzybicę czy zapobiegawczo można serum używać skoro pisze,że ochronne ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę nazwę zapisać i mojej mamie polecić 😉

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) ja nie mam problemu z tym, ale jak ktoś będzie miał to na pewno polecę

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapisałam nazwę ;) Dziękuję za opinię, przydatna jak każda ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam okazji przetestować ale bardzo mnie zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czegos takiego mi potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  17. oby nie było okazji do testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy to działa też na wrastające paznokcie ? Czy zmiękcza paznokcie u stóp ?

    OdpowiedzUsuń