piątek, 27 maja 2016

Kneipp Olejek do masażu Ylang-Ylang - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku do masażu Ylang-Ylang, jaki dostałam od firmy Kneipp.




Olejek do masażu Ylang-Ylang to „kompozycja z olejkiem eterycznym pochodzącego z zachodniego Pacyfiku drzewa ylang-ylang, z bogatym olejkiem jojoba i intensywnie pielęgnującym olejkiem migdałowym”.

Zapach ma bardzo ładny, dość intensywny, z migdałową nutą. Mnie bardzo przypadł do gustu.

Rozprowadza się bardzo łatwo. Wchłania dość powoli, co w przypadku olejku do masażu jest zaletą. Podczas masażu czujemy na skórze bardzo przyjemne ciepło.

Skóra po masażu jest bardzo przyjemna w dotyku i doskonale nawilżona.

Olejek doskonale zdaje egzamin, masaż z jego użyciem relaksuje, odpręża, pozwala na chwilę zapomnienia, nabrania energii na kolejne dni. Według mnie świetny i polecam.





Zalety:
·      Przyjemny zapach z migdałową nutą.
·      Nawilża.
·      Przyjemne ciepło podczas masażu.
·      Wydajny.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp Polska oraz na FB.

17 komentarzy:

  1. Ja przeczytalam alejek erotyczny hihi.. a tu takie migdałowe cudo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No no no nieźle :) zapowiada się bardzo fajnie ....

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska27 maja 2016 12:53

    poprosze dziś mi sie bardzo przyda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach przydałby się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być niezły.Teraz tylko męża zaciągnąć do masażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy bardzo.. super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejki do masażów są świetne, podgrzewają atmosferę w związku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię za bardzo zapachu migdałów
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  9. olejki sa super a zapach migdałów czy kokosa to uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystko co pachnie migdałami ...:) Fajny produkt

    OdpowiedzUsuń