niedziela, 15 maja 2016

Kneipp Olejek do masażu Diabelski pazur - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku do masażu Diabelski pazur, jaki otrzymałam od firmy Kneipp.





Ten olejek strasznie mnie ciekawił ze względu na ciekawą nazwę J. Okazał się świetny.

Podczas masażu przyjemne ciepło, doskonale nadaje się, gdy czujemy napięcie mięśni i ból pleców.  Pozwala się odprężyć, zrelaksować, pozbyć zarówno bóli pleców spowodowanych przemęczeniem, jak i napięcia mięśni.

Olejek do masażu bardzo łatwo się rozprowadza i powoli wchłania, co w przypadku olejku do masażu uważam za dużą zaletę.

Nie powoduje uczulenia ani żadnych innych reakcji alergicznych.

Zapach ma diabelski J intensywny, dość ostry, ale dla mnie doskonały. Na skórze pozostaje długi czas.


Nie przepadam za olejkami, ale firma Kneipp sprawiła, że zaczynam zmieniać zdanie. To kolejny olejek, który uważam za rewelacyjny i polecam.





Zalety:
·      Śliczny zapach.
·      Pomaga przy bólach pleców.
·      Zmniejsza napięcie mięśni.
·      Nie uczula.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Kneipp oraz na FB.


Olejek do masażu Diabelski pazur znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Oj przydałby mi sie taki olejek :) uwielbiam masaże

    OdpowiedzUsuń
  2. niemialam nigdy takiego olejku moze warto to zmienic ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa naprawdę zabójcza ale jeśli działa jestem w stanie zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwa super ja niestery musiała bym sama się wymasowac bo mąż nie umie ale może kiedyś się przekonam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj przydałby mi sie taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi ciekawie i ta nazwa :) Olejków do masażu mało używam czas coś z tym zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię mocnych
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam nigdy o takim olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy olejek do masażu trzeba nawzajem z żoną wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie także bardzo zaciekawiła nazwa,ale olejek jest boski! Zapach ostry,ale nie odpycha :) rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. nie uczula, to bardzo ważne

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba zaczynają mnie plecy boleć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nazwa super ale wole delikatne

    OdpowiedzUsuń