poniedziałek, 23 maja 2016

Hand Made u Tity Olejek do kąpieli - OPINIA

Zapraszam na opinię o olejku do kąpieli, jaki otrzymałam od 
Hand Made u Tity.




Olejek używałam na dwa sposoby, dolewałam do wanny oraz się nim myłam, w obu przypadkach jestem bardzo zadowolona z efektów.

Dolany do wanny podczas nalewania wody tworzy sporo ładnie pachnącej piany. Zapach jest przyjemny, a kąpiel zdecydowanie relaksująca.

Użyty do mycia ciała nie tylko doskonale je oczyszcza, ale i nawilża i pielęgnuje. Nadaje skórze miękkości i delikatności.

Zapach olejku jest bardzo przyjemny, średnio intensywny, cytrusowy. Na skórze pozostaje dość długo po kąpieli.

Według producenta olejek wspomaga walkę z cellulitem, troszkę tak, ale na pewno nie jest „cudownym” kosmetykiem, który sprawi, że wystarczy go używać i o cellulicie zapomnimy, według mnie takie nie istnieją J.

Jest bardzo delikatny dla skóry, nie powoduje uczulenia, ani żadnych innych reakcji alergicznych.

Według mnie jest bardzo dobry i polecam.








Zalety:
·      Do wanny i pod prysznic.
·      Przyjemny, cytrusowy zapach.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Nie uczula. 





Wady:

BRAK


Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Hand Made u Tity.

18 komentarzy:

  1. Walka z cellulitem podczas kapieli i relaksu ahhh bezceennna

    OdpowiedzUsuń
  2. Olejek raczej mi sie kojarzy ze smarowaniem niz do kąpieli ale uczymy sie całe życie

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi ciekawie ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Wolę olejki niż płyny lub żele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy kosmetyk.Mało używam olejków pod prysznic.Czas skusić się na ten.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cytrusowy zapach -orzeźwienie i relaks w olejkowej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy ... :) ja na razie mam zapas żelów hehe niby tego nigdy za wiele ... ale zobaczymy :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie po recenzji stwierdzam iż byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. musi być świetny skoro nasza testerka rekomenduje,coś idealnego dla pań do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  10. warto wypróbować :) i ten zapach :D łołłł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy olejku pod prysznic. Może pora wypróbować bo brzmi super. Bardzo mi się podoba
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. To tak sie da😀 rewelacja☺

    OdpowiedzUsuń
  13. Plus ode mnie za to że nie uczula ,,,u mnie w domu masa alergikow wiec dla mnie to ogromna zaleta ze nie powoduje alergii

    OdpowiedzUsuń