środa, 27 kwietnia 2016

Prestige Lipstick - Pomadka Ujędrniająca - OPINIA

Zapraszam na opinię o Lipstick - Pomadce Ujędrniającej, jaką otrzymałam od firmy Prestige.





Do testów otrzymałam nr 03 – CHIMERA, który według mnie jest ciemni bordowy, a to zdecydowanie nie mój kolor, za to babcia takie uwielbia, więc oddałam jej do testów.

Pomadka jest bardzo dobrze napigmentowana, daje dość intensywny, matowy kolor, który ładnie się prezentuje na ustach.

 Zdecydowaną zaletą dla babci jest nawilżenie, jakie daje pomadka. Używała jej codziennie i już po tygodniu zauważyła, że usta nabrały miękkości, delikatności, a wszelkie skórki zniknęły.

Aplikuje się łatwo i przyjemnie. Jest kremowej konsystencji, łatwo się rozprowadza dając równomierny kolor.

Nie zbiera się w kącikach ust, a na nich trzyma się dość długo (nie ma potrzeby ponownej aplikacji po każdym napiciu się).

Opakowanie jest srebrne, solidne (kilkakrotnie upadło i nie popękało) i ładne wizualne.

Babcia jest bardzo zadowolona z pomadki i poleca.






Zalety:
·      Dobrze napigmentowana.
·      Kremowa konsystencja.
·      Długotrwała.
·      Ładne opakowanie.
·      Nawilża, pielęgnuje.
·      Nie zbiera się w kąciku ust.




Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Prestige oraz na FB.

26 komentarzy:

  1. nazwa chimera jak mój piesek :) ojj to musi być dobra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. *Kącikach ust! Jak można prowadzić bloga nie znając zasad ortografii. I nie mów że wszystko przez pośpiech, bo ewidentnie chciałaś napisać koncikach. Tak samo jak w tym wpisie na FB: Artykół... Nie kończy się też zdania w ten sposób: po każdym napiciu się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do jawnej dyskusji ja nie twierdzę że jestem ideałem ale potrafię się podpisać pod własnymi słowami a ty nie :)

      Usuń
    2. Anonimowy - każdy ma prawo prowadzić bloga i nigdzie nie jest napisane, że jeśli robisz błędy to nie możesz. Jeśli jesteś tak "poprawny" gramatycznie to pamiętaj również, że z grzeczności wypada się podpisać.

      Usuń
    3. Łatwo pisać anonimowo i wytykać błędy, ale już się podpisać to troszkę gorzej. Każdemu zdarza się byk, nawet doradcom prezydenta, gdzie w jednym z wypowiedzi był po prostu byk. Nie mniej jednak jesteśmy tylko ludźmi.

      Usuń
    4. Śmiech na sali.Jesteśmy ludźmi i każdy popełnia błędy czasem nie świadomie.A przed "że" stawia się przecinek drogi anonimie...

      Usuń
  3. Fajny kolorek ja za takimi nie przepadam :) wogóle nie przepadam za szminkami

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie moj styl. Ale jest ok ciekawa. A nie przejmuj sie zazdroscia innych. Bo takie komentarze to tylko z zazdrosci ze sobie radzisz☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ależ nie przejmuje się jak by mnie to ruszało to bym usuneła :)

      Usuń
  5. wow co za kolor :) ale po opisie sądzę że "porządna" szminka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ostry odcień ... ważne, że babcia zadowolona :) hihih

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚWIETNY KOLOR :) WYRAZISTY :))) TAK NA DISCO

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor zbyt mocny jak dla mnie ale niektorzy lubia takie .wazne ze babci spasowala Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomadka ujędrniająca to dla mnie nowość.Kolor też do mnie nie pasuje ale ciekawy jest to kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  10. same zalety,wad brak a kolor szminki można dopasować

    OdpowiedzUsuń
  11. najważniejsze że babcia zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że nawilża i poprawia kondycję ust.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie stosowałam kosmetyków tej firmy, ale chyba widzę , że jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście nie używam pomadek, we wszystkich wyglądam tragicznie :/

    OdpowiedzUsuń