poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Plus Dla Skóry Szampon do włosów przetłuszczających się - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie do włosów przetłuszczających się, jaki otrzymałam od firmy Plus dla skóry.




Działanie szamponu według mnie jest rewelcyjne. Po około miesiącu stosowania moje włosy są o jeden dzień dłużej świeże, nie przetłuszczają się tak intensywnie, nabrały blasku, nie elektryzują się i nie puszą.

Po użyciu mam uczucie czystości, lekkości i świeżości włosów, które pozostaje z nami na kilka godzin.

Szampon mieści się niedużej, wygodnej w użyciu butelce z zamknięciem typu „klik”. Nie ślizga się w dłoni, również, gdy jest mokra, można otworzyć jedną dłonią.

Zapach szamponu jest delikatny, prawie niewyczuwalny podczas używania, a na włosach nie pozostaje wcale.

Konsystencja gęsta, łatwo się aplikuje, dobrze pieni, a to wszystko sprawia, że jest bardzo wydajny.

 Efekt, jaki osiągnęłam podczas używania szamponu jest rewelacyjny i zdecydowanie polecam każdemu, kto boryka się z problemem przetłuszczania się włosów (niewymagającego leczenia farmakologicznego).






Zalety:
·      Przedłuża świeżość włosów.
·      Sprawia, że nie puszą się i nie elektryzują.
·      Długotrwałe uczucie świeżości, lekkości i czystości włosów.
·      Gęsta konsystencja.
·      Wydajny.
·      Wygodne opakowanie.






Wady:
·      BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Plus Dla Skóry oraz na FB.


Szampon do włosów przetłuszczających się znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. Coś dla mnie bo mi się przetłuszczają zwłaszcza że córcia je ciągle tarmosi

    OdpowiedzUsuń
  2. coś dla mnie ,u nasady się przetłusczają ale to chyba mam problem skórny hormonalny..

    OdpowiedzUsuń
  3. mi bardzo by się taki przydał bo włosy mi się bardzo przetłuszczają

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny szampon dla mnie.Niestety też mi się włosy szybko przetłuszczają.

    OdpowiedzUsuń
  5. o moje włosy też się szybko przetłuszczają warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musi byc fajny skoro polecasz ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecenia wysyłam siostrze, bo przetłuszczające się włosy to jej zmora

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wiedzieć ... coś dla mojej siorki ... bo ja na szczęście nie mam z tym problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O fajnie że coś takiego jest na rynku bo moje włosy mogłabym myć codziennie

    OdpowiedzUsuń
  10. ważne,że jest skuteczny i wydajny dla kogoś z takimi problematycznymi włosami idealny

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam problemów z przetłuszczających się włosów, ale fajnie, że jest taki szampon co pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo może wreszcie znalazłam lekarstwo na swój problem

    OdpowiedzUsuń
  13. nie słyszałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
  14. koniecznie muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń