wtorek, 5 kwietnia 2016

Optima PLUS Naturalny olejek eukaliptusowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku eukaliptusowym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.

zdjęcie pochodzi z strony Optima PLUS





Olejek ma działanie antyseptyczne, łagodnie pobudzające, przeciwbólowe, rozgrzewające.

Według producenta olejek można stosować:
•      pomocniczo w stanach zapalnych dróg oddechowych (katar, przeziębienie, grypa, zapalenie zatok)
•      stosowanie zewnętrznie: przy bólach i zmęczeniu mięśni
•      stosowanie zewnętrznie: w schorzeniach reumatycznych

Ja testowałam go przy bólach i zmęczeniu mięśni i tu zdaje egzamin doskonale.

Olejek używam na trzy sposoby, jako dodatek do kąpieli, parę kropli na „coś” w pobliżu (np. spodeczek położony niedaleko mnie) i bezpośrednio na skórę (tu początkowo bardzo ostrożnie, ale nie uczula, nie wysusza, więc teraz już bez obaw smaruje).

Jego działanie według mnie jest genialne, nie ważne jak go używam, po chwili ból i zmęczenie zdecydowanie słabnie, staje się „znośne”.

Opakowanie to wygodna w użyciu, nieduża, szklana, z kroplomierzem, który gdy delikatnie przechylamy butelkę doskonale odmierza potrzebną ilość kropelek.

Zapach mają bardzo ładny, intensywny, długo pozostający w powietrzu.

Moim zdaniem są rewelacyjne i poleca.








Zalety:
·      Łagodzi ból i zmęczenie mięśni.
·      Wygodne opakowanie.
·      Intensywny, długotrwały zapach.







Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na FB


Naturalny olejek eukaliptusowy znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Fajny olejek. Musialabym spróbować przy bólach migrenowych

    OdpowiedzUsuń
  2. oj coś dla nas akurat dzieciaki przeziębione a mnie cos bierze

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pamiętam zapachu eukaliptusa,z chęcia bym sobie przypomniała i te zdrowotne właściwości,super,,

    OdpowiedzUsuń
  4. Olejki mają wspaniałą moc ... dużo ludzi ich nie docenia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać olejki mają duże zastosowanie, kusi Aniu, że chyba sama wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bóle i zmęczenie mięśni -fajnie, zwłaszcza, że patrząc na moją żonie, to "namiętnie" się starać pozbyć kilogramów przed latem. Jeszcze się nie nabawiła tych bóli ale przezorny zawsze ubezpieczony

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna sprawa taki olejek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. RÓŻNE SPOSOBY UŻYCIA, REWELACYJNE DZIAŁANIE - ZATEM POPROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  9. super, musze i ja spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Musialabym spróbować przy bólach

    OdpowiedzUsuń
  11. żona używa dużo olejku eukaliptusowego ja zbytnio nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę powiedzieć o nim rodzicom , tata ma bóle kręgosłupa , mama problemy z nogą

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę powiedzieć o nim rodzicom , tata ma bóle kręgosłupa , mama problemy z nogą

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo moze okazac sie przydatny i to bardzo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przydałaby mi się ten olejek nawet bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek eukaliptusowy najczęściej przy katarze mi służy.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne sa stosuje taki ale innej firmy

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię wszelkie olejki, mają wszechstronne zastosowanie

    OdpowiedzUsuń