wtorek, 19 kwietnia 2016

Optima PLUS Naturalny olejek herbaciany - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku herbacianym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.
zdjęcie z strony producenta


Olejek można stosować:
  • Dla złagodzenia odczuwania objawów przeziębień, grypy, innych infekcji wirusowych.
  • Przy trądziku.
  • Pomocniczo przy infekcjach skórnych, grzybiczych, brodawkach i kurzajkach oraz trądziku.


Osobiście testowałam go na trądzik i szczerze jestem zadowolona z efektu. Trądzik jest zdecydowanie mniejszy, rzadziej pojawiają się nowe wypryski i są zdecydowanie mniejsze.

Olejek mieści się w niedużej, szklanej butelce z kroplomierzem w zatyczce. Jest wygodna w użyciu, a kroplomierz sprawia, że również praktyczna.

Zapach jest intensywny, zdecydowanie herbaciany, wyczuwalny długo po użyciu.

Olejek bardzo polubiłam za działanie i zapach, polecam.






Zalety:
·      Zmniejsza intensywność trądziku.
·      Wygodne opakowanie.
·      Ładny, intensywny, długotrwały zapach.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na FB.



Naturalny olejek herbaciany znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska19 kwietnia 2016 13:14

    słyszałam wiele dobrego o takim olejku musze chyba sobie sprezentować nie jeden

    OdpowiedzUsuń
  2. O takim olejku nie słyszałam przyznaję...z tego co czytam na moją skórę byłby idealny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra ... człowiek jednak całe życie się uczy ... dzięki takim informacjom jestem mądrzejsza haha :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jeszcze borykam się z wypryskami trądzikowymi będę pamiętała o tym olejku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak pachnie herbacianie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak pachnie herbacianie

    OdpowiedzUsuń
  7. Problem mnie nie dotyczy,ale ciekawa opinia i gdyby ktoś ze znajomych miał ww problemy to oczywiście polecę.

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam zapach herbaty i na pewno tej olejek przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jak dla mnie zapach tego olejku ma niewiele wspólnego z herbatą, strasznie śmierdzi, ale doceniam jego zbawienne właściwości.

      Usuń
  9. ciekawy preparat przydal by sie na wypryski ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. olejki mają bardzo różnorodne i rewelacyjne działania

    OdpowiedzUsuń
  11. O pierwszy raz słyszę o tym olejku. Chyba skuszę się i przetestuję na mężu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i stosuję pod paznokcie bo mi się odklejają miejscami od skóry, to jest chyba jakiś typ grzybicy paznokci, ale u mnie występuje to na dwóch. Działa ale trzeba stosować bardzo długi czas. Poza tym nie lubię zapachu tego olejku, strasznie śmierdzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. zapach herbaty mi odpowiada ale olejków nie lubię używać.

    OdpowiedzUsuń
  14. odkrycie kwietnia! genialny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki produkt to podstawa w apteczce domowej.

    OdpowiedzUsuń