niedziela, 24 kwietnia 2016

Lula Chusteczki odświeżające z efektem chłodzenia - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach odświeżających z efektem chłodzenia, jakie dostałam od firmy LULA.

zdjęcie z strony sponsora


Chusteczki posiadają specjalną formule z ekstraktem z mięty. Dzięki niej dają przyjemny efekt chłodzenia i orzeźwienia. Świetnie zdają egzamin podczas podróży, gdy nie mamy możliwości odświeżenia się.

Opakowanie posiada plastikowe zamknięcie, które gwarantuje nam świeżość do ostatniej sztuki.

Zapach chusteczek jest bardzo ładny, intensywnie miętowy.

Ich nawilżenie jest idealne, nie są ani „lejące” ani zbyt suche.

Moim zdaniem są bardzo dobre, szczególnie w okresie letnim świetnie zdadzą egzamin. Polecam.






Zalety:
·      Z efektem chłodzenia.
·      Idealnie nawilżone.
·      Przyjemny zapach.
·      Opakowanie z plastikowym zamknięciem.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Lula oraz na FB.

Chusteczki odświeżające z efektem chłodzenia znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam firme lula choc patyczki do uszu dla dorosłych mi nie podeszły ale chusteczki maja cudowne

    OdpowiedzUsuń
  2. Extrakt z mięty ,świetna sprawa,byłyby idealne dla NAs ...

    OdpowiedzUsuń
  3. chusteczki tej firmy znam choc tych niespokalam do tej pory Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe :) warte wypróbowania zwłaszcza że uwielbiam zapach mięty

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę być fajne szczególnie latem podczas upałów

    OdpowiedzUsuń
  6. firma coraz bardziej mnie zaskakuje oryginalnością! Idealne na nadchodzące ciepłe dni

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda mama uwielbia chusteczki nawilżane do wszystkiego można je stosować dosłownie i w przenośni ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejne świetne chusteczki nawilżane.Takie każdej z nas się przydadzą i nie tylko w podróży.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne chusteczki zwłaszcza na letnie dni

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt chłodzenia w chusteczkach to ciekawa sprawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa sprawa z tym efektem chłodzenia jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. efekt chłodzenia? mega fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię produkty Lula :) ale tych chusteczek jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam okazji przetestować :)

    OdpowiedzUsuń