piątek, 8 kwietnia 2016

Lula Chusteczki odświeżające SPONGEBOB KANCIASTOPORTY - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach odświeżających SPONGEBOB KANCIASTOPORTY, jakie otrzymałam od firmy LULA.
zdjęcie z strony Lula


W niedużym opakowaniu znajdziemy 15 sztuk chusteczek. Takie opakowanie świetnie zdaje egzamin poza domem np. na spacerze, u lekarza, w szkole czy przedszkolu.

Zapach mają średnio intensywny, lekko słodki, melonowy. Córce, która używała ich w szkole bardzo się podobał.

Opakowanie mają solidne, nie ma problemu z wyciągnięciem pojedynczej sztuki, nie rozrywa się.

Ich nawilżenie jest idealne, ani nie są „lejące” ani nie są suche.


Moim zdaniem są bardzo dobre i polecam.





Zalety:
·      Nieduże opakowanie, może mieć zawsze przy sobie.
·      Ładny zapach.
·      Solidne opakowanie.
·      Idealnie nawilżone.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Lula oraz na FB.


Chusteczki odświeżające SPONGEBOB KANCIASTOPORTY znajdziecie TU.

20 komentarzy:

  1. A nie widziałam ich nigdzie ... a chce zmienić na inne bo te co urzywamy już się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wątpie że sa dobre jak wszystko tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie małe paczuszki są niezbędne w podróży szkole na wycieczce albo po prostu zawsze w torebce. Lula pięknie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusteczki o zapachu melonowym-takich hitów jeszcze nie mieliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne opakowanie :) i ten melon :) musze je kupić

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku czego jeszcze nie wymyśla aby zachęcić do zakupów.Najważniejsze ze są mokre i sprawdziły się w użytkowaniu ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie chusteczki idą wręcz jak woda idealne na wyjście

    OdpowiedzUsuń
  8. chusteczki nawilżone idą u mnie jak woda :) i te spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. Bałbym się ,że Antosia za bardzo by je używała, bo zapach by ją kusił

    OdpowiedzUsuń
  10. chusteczki tej firmy zawsze mam pod reka mi spasowaly i jestem zadowolona ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze mam przy sobie takie chusteczki

    OdpowiedzUsuń