niedziela, 6 marca 2016

Red-Pharma Idravitae Active - krem multiwitaminowy z liposomami - OPINIA

Zapraszam na opinię o Idravitae Active - kremie multiwitaminowy z liposomami, jaki otrzymałam od firmy Red-Pharma.





Krem przeznaczony jest do odżywienia i pielęgnacja skóry suchej, przesuszonej, popękanej, łuszczącej się. Przy regularnym stosowaniu doskonale natłuszcza oraz regeneruje zniszczony naskórek, sprawia, że szorstkość skóry znika. Doskonale zdaje egzamin podczas terapii sterydowej, do skóry atopowej oraz z łuszczycą.

Ponieważ można go stosować od 3 roku życia u mnie testowany był pod dwoma względami – przez dziecko z AZS oraz osobę dorosłą z łuszczycą. W obu przypadkach sprawdził się w 100% zdecydowanie poprawiając stan skóry oraz neutralizując uczucie swędzenia, co w szczególności, jeśli chodzi o dziecko jest bardzo ważne.

Kolejna dla mnie ważna rzecz to jego skład, w którym nie znajdziemy parabenów, substancji zapachowych i barwników.

Krem ma lekką konsystencję a dzięki temu jego aplikacja jest bardzo łatwa. Nie pozostawia na skórze żadnej nieprzyjemnej warstwy. Wystarczy nałożyć bardzo cienką warstwę, a dzięki temu jest bardzo wydajny.

Zapach ma nie za piękny, ale szczerze powiedziawszy takie produkty według mnie nie muszę pięknie pachnieć i nie uważam tego za wadę. Utrzymuje się bardzo krótko, co jest w tym przypadku zaletą.

Według mnie krem jest doskonały i zdecydowanie polecam.

DOSTĘPNY WYŁĄCZNIE W APTEKACH


Zalety:
·      Nie zawiera parabenów, substancji zapachowych i barwników.
·      Lekka konsystencja.
·      Skuteczny w AZS i łuszczycy.
·      Neutralizuje uczucie swędzenia.
·      Wydajny.








Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  Red-Pharma oraz na FB.


Idravitae Active -krem multiwitaminowy z liposomami znajdziecie TU. 

23 komentarze:

  1. ja mam na ogól przesuszoną skóre cos dla mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli pomaga na łuszczycę to coś dla mnie, zawsze jakaś alternatywa dla sterydów

    OdpowiedzUsuń
  3. oj przyda mi się czasem do dłoni bo ciężko jak się przesuszą

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje dzieciaczki są jeszcze za małe, ale problemy skórne u nas się pojawiają

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny krem.Idealny na moje suche dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo to coś dla mnie będę musiała się nad nim zastanowić :D

    OdpowiedzUsuń
  7. krem jest dobry a ja mam suche dłonie i do tego szorstkie

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealny dla mojej mamy na męcząca łuszczyce.Dla córci też zapewne bylby pomocny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealny dla mojej mamy na męcząca łuszczyce.Dla córci też zapewne bylby pomocny.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawa opinia warta uwagi ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry skład, idealne dla skóry z problemami. Fajna opinia

    OdpowiedzUsuń
  12. super skład, mój synek ma ciągle suchą i matową skórę dla niego na pewno byłby fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy krem i ma dobre zastosowanie dla skóry wymagającej

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się skład, zwłaszcza że nie ma parabenów i barwników :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie potrzebuje ale bede polecac

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam okropnie suchą skórę na nogach Może by pomogło Warto przemyśleć taki zakup

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę o nim powiedzieć mamie bo nadal szuka idealnego kremu dla swojej suchej i popękanej skóry. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  19. Skuteczny w AZS i łuszczycy,więc warto o nim pomyśleć

    OdpowiedzUsuń