czwartek, 17 marca 2016

Prestige Full Lip Plumping Gloss - Uwypuklające błyszczyki do ust - OPINIA

Zapraszam na opinię o Full Lip Plumping Gloss - Uwypuklających błyszczykach do ust, jakie otrzymałam od firmy Prestige.




Błyszczyki otrzymałam do testów dwa nr. 14 – Charm oraz nr. 17 – Luxury.

Na ustach dają ładny, połyskujący kolor, który utrzymuje się dość długi czas (jeśli nie jemy i nie pijemy to kilka godzin).

Bardzo dużą zaletą dla mnie jest fakt, że nie mamy uczucia dużej lepkości (jest bardzo niewielkie). Osobiście bardzo mi to przeszkadza w błyszczykach i dlatego rzadko ich używam.


Błyszczyk zawiera formułę Maxli Lip, która sprawia, że usta są doskonale nawilżone, a także ujędrnia je i wypełnia. Po aplikacji mamy uczucie przyjemnego chłodu, które zostaje dłużą chwile. Przy regularnym stosowaniu usta stają się miękkie, delikatne, a wszelkie suchości znikają.

Konsystencja jest dość gęsta, delikatna, a dzięki temu aplikacja jest równomierna i nie wymaga dużego zachodu.

Aplikator jest solidny, nie wygina się, nie „gubi” włosia.

W błyszczykach znalazłam dużo zalet a ani jednej wady i dlatego polecam.








Zalety:
·      Nie dają intensywnego uczucia lepkości ust.
·      Nawilżają.
·      Ładne, średnio intensywne kolory.
·      Łatwa, przyjemna aplikacja.
·      Solidny aplikator.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Prestige.

19 komentarzy:

  1. Ojej uwielbiam taki rodzaj szminek :) szkoda że nie dałas fotki na sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe kolorystycznie i bardzo ładnie z pewnoscią utrzymują się

    OdpowiedzUsuń
  3. Całusne usteczka :) fajne kolory i możliwości błyszczyka. A jakie mają zapachy?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę błyszczyki od szminek ale w niektórych ta lepkość jest właśnie nie fajna, super, że te lepkie nie są

    OdpowiedzUsuń
  5. fiu fiu,ciekawi mnie jaki wyszedłby kolor gdybyśmy oba błyszczyki połączyli na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiście nie lubię błyszczyków :/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używam, ale jeśli usta mają być bardziej nawilżone, to dla kobiet wskazane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ladna kolorystyka super ze trwale Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. ulalalala - fajne cudo :) bez żadnych zastrzyków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko fajnie ale te kolory nie podobają mi się.Wolę bardziej stonowane błyszczyki.Reszta jest imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne te kolorki, szkoda, że nie pokazałaś jak na ustach wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. błyszczyki są fajne jednak ten fiolet nie pasuje do mojej żony

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne Ja Lubie blyszczyki bo tak jakoś odmladzaja i wygląda się rześko

    OdpowiedzUsuń