wtorek, 15 marca 2016

Optima PLUS Naturalny olejek jałowcowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku jałowcowym, jaki otrzymałam od firmy Optima PLUS.




Olejek ma działanie pobudzające, a to sprawia, że doskonale nadaje się, gdy mamy słaby dzień, jesteśmy ospali, zmęczeni, nic nam się nie chce. Olejek daje nam „kopa” do działania, przestajemy być senni, apatyczni.

Można go używać do kąpieli, masażu i aromatyzacji pomieszczeń.

Zapach ma dość intensywny, bardzo przyjemny, porównałabym go do zapachu w lesie po deszczu J.

Opakowanie to mała, szklana buteleczka z kroplomierzem w zatyczce. Wygodna w użyciu, a jej wielkość sprawia, że nie zajmuje dużo miejsca. Kropelki lecą dość wolno, pod warunkiem, że przechylimy buteleczkę trochę a nie do góry nogami.


Moim zdaniem olejek jest bardzo dobry i polecam.






Zalety:
·      Działa pobudzająco.
·      Przyjemny zapach.
·      Wygodne opakowanie z kroplomierzem w zatyczce.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima PLUS oraz na FB.


Naturalny olejek jałowcowy znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. oj przydałoby się teraz jak wpadamy w wir świątecznych porządków a nam się nie chce

    OdpowiedzUsuń
  2. To w takim razie idealnie dzisiaj by mi się taki przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jałowcowy,zapewne musi być dobry.zapach lasu po deszczu ach jakże pieknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. OJEJ KOLEJNY SWIETNY OLEJEK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jałowcowy,zapewne musi być dobry.zapach lasu po deszczu ach jakże pieknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałaby mi się taki olejek jestem często zmęczona i apatyczna ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie wielu z nas się przyda ten olejek,ja osobiście nie używam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobudzająco to brzmi wspaniale.Chyba każdemu jest to czasem potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię olejki a ospałych dni mi teraz nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach w lesie po deszczu- .. poproszę !

    OdpowiedzUsuń
  11. o ja go chce bardzo chce dajcie mi go ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, że ma kroplomierz :) to dzięki temu nie przesadzimy z olejkiem

    OdpowiedzUsuń
  13. to ja poprosze codziennie do herbatki hihi moze podziałał by szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chce i zaraz zapisze by kupić przy wypłacie

    OdpowiedzUsuń
  15. o to przydałby mi się taki olejek bo ostatnio jakaś bez życia jestem i potrzebuję mega kopa. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń