sobota, 5 marca 2016

KOSMED Paluszek - gorzki płyn i żel przeciw obgryzaniu paznokci - OPINIA

Zapraszam na opinię o Paluszku - gorzkim płynie i żelu przeciw obgryzaniu paznokci, jakie otrzymałam od firmy Kosmed.






Amelka obgryza paznokcie odkąd pamiętam. Nie wiem czy jesteście sobie w stanie to wyobrazić, ale przez wiele lat nie obcinałam jej paznokci, po prostu nie było, czego i to zarówno u rąk jak i u nóg. Problem próbowałam zwalczyć wieloma sposobami – różnymi preparatami, „babcinymi” metodami, a nawet wizytą u psychologa (myślałam, że może na tle nerwowym, ale nie to po prostu nawyk, którego nie chciała się pozbyć). Paluszek nam pomógł.

Używałam zarówno żelu jak i płynu, zamiennie. Gdy Amelka była w domu używałyśmy płynu, natomiast na noc oraz wyjście np. do szkoły żelu. Dziś po około dwóch miesiącach śmiało mogę powiedzieć, że problem znikł, Amelka przestała mieć nawyk obgryzania, a gorzki paluszek używamy tylko sporadycznie (nie chcę odstawić od razu, bo jednak nawyk nie trwał miesiące a lata).

Żel sporządzony jest na bazie lakieru do paznokci, dzięki temu zasycha tworząc błyszczącą warstwę, co bardzo podoba się Amelce.

Płyn ma wodnistą konsystencję, znika z paznokci zaraz po umyciu rąk.

Preparaty przeznaczone są dla dzieci od 1 roku życia. Ich aplikacja jest bardzo łatwa, wystarczy pomalować paznokcie jak lakierem. Pędzelki są dość szeroki, dobrze się ich używa, nie „gubią” włosia.

Smak mają okropny, co wyjątkowo jest dużą zaletą. Specjalnie sama spróbowałam i bardzo tego żałowałam. Gorzki, pieczący w język smak zostaje w ustach bardzo długo i nawet umycie zębów mało pomogło.

Dla mnie genialne preparaty, które polecam każdemu, kogo dziecko obgryza pazurki (lub wsadza paluszki do buzi, bo tego też oduczą).








Zalety:
·      Wygodne w użyciu.
·      Na 100% działają, czyli pomagają pozbyć się problemu obgryzania paznokci u dzieci.
·      Nieprzyjemny, gorzki, piekący w język smak, który pozostaje w ustach na długo.







Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  KOSMED - Kosmetyki i Leki Homeopatyczne oraz na FB.


Paluszek - gorzki płyn przeciw obgryzaniu paznokci znajdziecie TU.


Pazurek - gorzki żel przeciw obgryzaniu paznokci znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. świetny produkt, wiele dzieciaczków ma z tym kłopot

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNY PRODUKT I DOBRZE ZE GORZKI NIE KUSI TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A przydałoby się 😊 bo ja nie mam nerwów 😁 ja tylko siedzę w domku z dwójką maluchów

    OdpowiedzUsuń
  4. o nie słyszałam, nigdy nie miałam problemów i dzieci też, ale warto wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze,chyba byłby idealny dla mnie.Czasem zdarza mi się obgryzać paznokcie,paskudztwo.Fakt faktem rzadko,ale jak jadę to jadę wszystkie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. przydałby sie i taki do mnie niestety bo niekiedy obgryzam niewiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  7. a fuj smak musi byc paskudnx super ze zadzial polece go napewno komus ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś sama stosowałam pewien środek ,ale nie pomagał. Obecnie nie mam tego problemu, oby i córeczka nie miała. Ale druga strona medalu, gdy są takie środki to obgryzanie paznokci to mały pikuś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten problem akurat nie dotyczy mnie,ale zarówno żonie jak i koleżance by się przydał taki cudowny środek na obgryzanie, bo czasem mam wrażenie, że gdyby była taka możliwość to i by palce zjadły

    OdpowiedzUsuń
  10. ojaaa to zawsze jakaś myśl i sposób ... znam i takie co nawet ten smak ich nie odtrącał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na szczęście nie obgryzam paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Coś dla mojej Alicji której też nie pamiętam kiedy obcinałam paznokcie bo od lat je obgryza i nie pomagają prośby groźby ani pomalowane na kolorowo paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy produkt.Czasem zdarza mi się obgryzać paznokcie więc byłby dla mnie też dobrym rozwiązaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe. Dobrze wiedzieć na przyszłość na wszelki wypadek bo nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe. Dobrze wiedzieć na przyszłość na wszelki wypadek bo nigdy nic nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  16. coś dla dzieci ale i dorosłych też mam problem i obgryzam paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście ten problem mnie nie dotyczy.

    OdpowiedzUsuń
  18. u mnie na szczęście nikt nie obgryza paznokci :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Pamiętam jak bylam mala to kolezance zaklejano plastrem paznokcie aby nie obgryzala.Dobrze,ze teraz są takie preparaty

    OdpowiedzUsuń
  20. dobrze, że uporałam się z tym okropnym nawykiem ale gdyby mi się nie udało to na pewno bym go wypróbowała pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń