środa, 23 marca 2016

Kneipp Kryształki - OPINIA

Zapraszam na opinię o kryształkach do kąpieli, jakie otrzymałam od firmy Kneipp.






Do testów otrzymałam:
1.  Kryształki do kąpieli Źródło młodości.
2.  Kryształki do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe.
3.  Kryształki do kąpieli Radosna chwila relaksu.
4.  Kryształki do kąpieli Totalny relaks.


Kryształki do kąpieli Źródło młodości mają lekko słodki zapach granatu. Kąpiel z ich dodatkiem ożywia ciało i umysł. Po wyjściu jesteśmy naładowani energią, mamy siłę i ochotę do działania.

Kryształki do kąpieli Prowansalskie sny lawendowe mają obłędny, lawendowy zapach. Kąpiel z ich dodatkiem wycisza, uspokaja, jest doskonała przed snem, który przychodzi bez problemu nawet po bardzo ciężkim dniu.


Kryształki do kąpieli Radosna chwila relaksu mają przyjemny, lekko makowy zapach. Kąpiel z nimi daje nam odpoczynek, przypływ dobrego samopoczucia, odejście stresu całego dnia.

Kryształki do kąpieli Totalny relaks to naprawdę totalny relaks. Nawet, gdy mamy za sobą bardzo ciężki dzień czujemy się wyciszeni, odprężeni, uspokojeni i nie mamy problemu z zaśnięciem. Zapach mają śliczny, jakby cytrusowy, ale z dodatkami.


Wszystkie cztery rodzaje kryształków mają w sobie coś, co sprawia, że kąpiel z nimi jest wspaniałym doznaniem nie tylko dla ciała, ale również dla duszy.

W wodzie rozpuszczają się całkowicie, co dla mnie jest ogromną zaletą. Barwią wodę na cztery różne kolory (każde kryształki na inny). Nie pozostawiają osadu na wannie.

Zapachy są wspaniałe, intensywne, jeszcze długo po kąpieli unoszą się w łazience, a ich delikatna nuta pozostaje na skórze.

Moim zdaniem są wspaniałe, kąpiel z nimi to taka chwila tylko dla mnie po męczącym dniu. Polecam.






Zalety:
·      Wspaniałe zapachy.
·      Sprawiają, że zwykła kąpiel staje się wspaniałym odpoczynkiem.
·      Całkowicie się rozpuszczają.
·      Barwią wodę.
·      Nie pozostawiają osadu na wannie.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. i znowu szkoda bo ja nie mam wanny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne. To musze je kupić. Po całym dniu z dwójką maluchów zregenerować siły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawenda,uwielbiam ten zapach,ale tak jak kiedyś pisałam mam kabine prysznicową,wanny brak.Ale jest jeden sposób zatkam dziurę w brodziku gąbką i zapodam sobie takie cudeńka a co :)

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwa rozkosz dla zmysłów .... a ja znów nie skorzystam bo wanny nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie wydają się wspaniałe,z nimi kąpiel to z pewnością odprężenie i regeneracja po całym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już same nazwy zachęcają do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  7. żebym to ja miała wanne ... nad którą strasznie ubolewam :/ ... jak widać ich nazwy trafione co do działania ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszą być cudowne ;) Chcę takie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dla mnie najważniejszy relaks więc wybieram dwie ostatnie pozycje kryształów do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  10. aż dostałam ochotę na kąpiel

    OdpowiedzUsuń
  11. takie krysztalki musza byc super fajne Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Odealnie Koniecznie musze nabyc ☺

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale super, ja głównie używam soli morskiej do kąpieli, czasami nie rozpuszcza się do końca, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o takich kryształkach

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o takich kryształkach

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam je w rossmanie, chyba zakupię, bo uwielbiam relaksujące kąpiele :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się taka taka kąpiel :)

    OdpowiedzUsuń