sobota, 6 lutego 2016

Lula Chusteczki odświeżające PINGWINY Z MADAGASKARU - OPINIA

Zapraszam na opinię o chusteczkach odświeżających PINGWINY Z MADAGASKARU, jakie otrzymałam od firmy Lula Family.
zdjęcie z strony sklepu LULA


W niedużym opakowaniu znajdziemy 15 sztuk chusteczek. Jego wielkość sprawia, że doskonale nadają się na spacer, do przedszkola czy szkoły, nie zajmują dużo miejsca, można włożyć dosłownie wszędzie.

Zapach mają owocowy, dość ładny.

Są solidne, nie rozrywają się podczas wyciągania z opakowania czy używania.

Doskonale nadają się do oczyszczania brudnej buzi czy rączek. Są delikatne, nie podrażniają, nie uczulają.

Moim zdaniem chusteczki są dobre, dodatkowy atut to opakowanie z bohaterami Madagaskaru. Polecam.








Zalety:
·      Małe opakowanie można zabrać wszędzie z sobą.
·      Nie rozrywają się.
·      Przyjemny zapach.
·      Nie uczulają.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę LULA oraz na FB.

Chusteczki odświeżające PINGWINY Z MADAGASKARU znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Super. Poreczne i podreczne. Zawsze w zasiegu☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Sa super tez je mam kupuje je w naszym lewiatanku ladny zapach male opakowanie wszedzie sie zmiesci

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Lula mam gąbki i jak dostane to chusteczki bo mają obłędny zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. Małe opakowanie w sam raz do damskiej torebki dla każdej mamy a zapach muszą mieć obłędny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te chusteczki :) miałam je i szczerze polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sa świetne i ślicznie pachną

    OdpowiedzUsuń
  7. Ake fajne i te pingwiny Moja Wika z chęcią by wziela do przedszkola.

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię takie małe opakowania, gdyż można je zabrać wszędzie :) ja mam zawsze przy sobie :) Ale nie takie fajne jak te :) zapach owocowy .. musi być obłędny :))) Musze je mieć

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie ma osoby, co nie lubi Pingwinków :D
    fajnie, że są one wizerunkiem chusteczek, które do tego są tak fajne.

    OdpowiedzUsuń
  10. super poręczne i małe lubimy takie

    OdpowiedzUsuń
  11. super poręczne i małe lubimy takie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie przetestuje. Lubie male opakowania

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry pomysł-niedużo chusteczek idealnie zmieści się opakowanie do torebki.

    OdpowiedzUsuń
  14. wygodne, poręczne i do tego w atrakcyjnie wyglądającym opakowaniu

    OdpowiedzUsuń
  15. taka mała paczka jest idealna na spacery z dziećmi, zwłaszcza, że chusteczki nie służą tylko do podcierania pupki :) ale i rączek maluchów :) W domu używamy je również do mycia zabawek, a i paczka znajduje swoje miejsce w samochodzie :) Lecz w przypadku auta, duże opakowanie nie zdaje egzaminy, gdyż po prostu chusteczki wysychają, ale teraz wiem, że są takie małe opakowania,które byłby lepsze. Na pewno kupię, bo dosyć że są fajne, dziecku się spodoba obrazek, a mnie będą służyć na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  16. To się zawsze przyda i niemal do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na zamknięcie 15 sztuk w paczuszce. Dobre w podróż czy na spacerze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam nawilżające chusteczki, staram się mieć je przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie to się nie kalkuluje ja musze kupować duże opakowania duzo zużywamy na 2 dzieci

    OdpowiedzUsuń
  20. oliwka lubi pingwiny z madagaskaru a dość dużo używamy takich chusteczek

    OdpowiedzUsuń