poniedziałek, 8 lutego 2016

KOSMED Olejek jojoba z witaminą E - OPINIA

Zapraszam na opinię o Olejeku jojoba z witaminą E, jaki otrzymałam od firmy Kosmed.



Olejek ma za zadanie pielęgnacje skórek i paznokci, zapobieganie łamaniu się i rozdwajaniu paznokci, działać regenerująco i nawilżająco na skórki wokół paznokci. Mam, która go testowała stwierdziła, że olejem ma doskonałe działanie a obietnice producenta sprawdzają się w 100%.

Zapach ma śliczny, średnio intensywny, jakby kwiatowy. Dość długo unosi się z paznokci.

Konsystencja średnio gęsta, a dzięki temu aplikacja łatwa i przyjemna, ale pod jednym warunkiem – zmianą pędzelka. Niestety ten z olejku nie nadaje się do aplikacji, jest twardy, olejek nie chce się za jego pomocą rozprowadzać, a gdy dociśniemy go do skóry kłuje.


Mama jest bardzo zadowolona z olejku i gdyby nie pędzelek byłby idealny. Polecamy, w końcu zmiana na inny pędzelek nie jest aż taka skomplikowana.







Zalety:
·      Skuteczny.
·      Ładny zapach.
·      Odpowiednia konsystencja.








Wady:
Twardy, sztywny, nienadający się do aplikacji olejku pędzelek.







Moja ocena – 8\10




Serdecznie zapraszam na stronę  KOSMED oraz na FB.


Olejek jojoba z witaminą E znajdziecie TU

24 komentarze:

  1. Oj dobra odżywka to podstawa moje paznokcie jej potrzebują

    OdpowiedzUsuń
  2. o teraz po zimie to idealne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  3. o teraz po zimie to idealne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  4. doskonały dla wzmocnienia i odżywienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda nie stosuje nic na paznokcie :) oprócz nożyczek, ale za pewne płci pięknej przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ważne że skuteczny, a pędzelek można zamienić z lakieru bezbarwnego

    OdpowiedzUsuń
  7. ja osobiście nie używam żadnych preparatów na wzmocnienie (bo na razie nie ma takiej potrzeby) ale w razie co będę pamiętać, a pędzelek zawsze można zmienić na inny. Może w kolejnej serii producent sam wymieni

    OdpowiedzUsuń
  8. super działanie :) a pędzelek da się przeżyć :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje paznokcie wyglądają okropnie :( i tu znalazłam lekarstwo :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Super mysle ze pedzelek idzie przebolec wazne by olejek dzialal tak jak trzeba

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię wszelkie olejki do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydala by sie na moje biedne pazurki

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zawsze mam problem z tymi pazurkami

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie muszą wyglądać zadbanie i estetycznie.Odżywka jest dobra ale napewno są lepsze o których wcześniej już pisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie olejkowe odżywki, które dbają o skórki i płytkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za recenzję :)

    Mamy dobrą wiadomość - pojawiły się już nowe nakrętki i pędzelki w naszych odżywkach i olejkach do paznokci. Zdecydowanie ułatwiają one aplikację produktów.

    Pozdrawiamy,

    Zespół firmy P.P.H. "KOSMED"® Zbigniew Leżański
    ul. Gen. W. Andersa 3
    48-100 Głubczyce
    tel./fax 77 485 63 42
    www.kosmed.pl
    www.facebook.com/KOSMED
    plus.google.com/+KosmedPl

    OdpowiedzUsuń
  17. pedzelek to maly problem dobrze ze skuteczny

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale super, przydałby mi sie taki olejek .jakoś ciężko. Jest mi utrzymać paznokcie w idealnym stanie.Ale jak skoncze remont to i może moje paznokcie odżyją.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super, przydałby mi sie taki olejek .jakoś ciężko. Jest mi utrzymać paznokcie w idealnym stanie.Ale jak skoncze remont to i może moje paznokcie odżyją.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo przydałaby mi się taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. i mamy dobrą wiadomość że są nowe pędzelki czyli produkt doskonały

    OdpowiedzUsuń
  22. przydalby się taki olejek moim paznokciom, chętnie go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń