niedziela, 21 lutego 2016

Kolagen Naturalny – Colway Baby wash gel - OPINIA

Zapraszam na opinię o Baby wash gel, jaki otrzymałam od firmy Kolagen Naturalny – Colway.




Żelu może używać go cała rodzina, dzięki takiemu rozwiązaniu nie muszę mieć czterech różnych, co oszczędza miejsce w łazience. Jest bardzo delikatny, nadaję się dla dzieci już od 1 dnia życia, a także do mycia twarzy.

Mam w domu synka z AZS, więc bardzo ostrożnie podchodzę do kosmetyków dla całej rodziny, ponieważ zazwyczaj mu szkodzą. Nowości sprawdzamy tylko na dłoniach i gdy nie ma reakcji alergicznej dopiero używamy na reszcie ciała. Kolagenowy żel okazał się dla jego skóry bezpieczny, nie tylko nie spowodował pojawienia się wysypki, ale i zdecydowanie złagodził te, które były na skórze, a to wszystko dzięki zawartości hydroaktynego emolientu oraz roślinnych środków powierzchniowo czynnych.

Amelka żel polubiła za jego delikatność dla oczów, nawet jak troszkę piany wpadnie podczas mycia twarzy, oczy nie szczypią, nie pieką, nie łzawią, co dala dziecka jest niezwykle ważne.

Żel do mycia dla dzieci jest produktem hipoalergiczny, bez parabenów, bez mydeł SLS, bez sztucznych barwników, czyli bezpieczny dla każdej, nawet najdelikatniejszej skóry.

Skóra po umyciu jest bardzo przyjemna w dotyku, miękka i delikatna. Jeśli mamy do czynienia z skórą normalną nie ma potrzeby dodatkowego nawilżania czy natłuszczania, ponieważ żel doskonale z tym sobie radzi (w przypadku AZS jednak trzeba jeszcze użyć kremu\balsamu po kąpieli).

Zapach żelu jest przyjemny, średnio intensywny, na skórze pozostaje dłuższą chwile.

Konsystencję ma lekką, dobrze się aplikuje i pieni. Jest bardzo wydajny.

Opakowanie jest plastikowe z dozownikiem, który zdecydowanie jest wygodnym i praktycznym rozwiązaniem, szczególnie, gdy kąpiemy maleństwo. Dozownik ma możliwość blokowania, a dzięki temu mamy pewność, że nie naciśniemy przez przypadek wylewając oraz można bez obaw zabierać go w podróż.

Moim zdaniem jest to doskonały żel dla całej rodziny i polecam.





Zalety:
·      Dla całej rodziny.
·      Bez parabenów, bez mydeł SLS, bez sztucznych barwników.
·      Wygodne opakowanie.
·      Przyjemny zapach.
·      Nadaje skórze miękkości i delikatności.
·      Nawilża.
·      Nadaje się dla dzieci z AZS.
·      Wydajny.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Kolagen Naturalny - Colway oraz na FB.

Baby wash gel znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. super, my też często używamy bardzo delikatnych kosmetyków, córeczka też ma delikatną skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przydałby się co prawda ja nie mam azs ale moje dzieci tak

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny produkt zwlaszcza że i dla maluszków

    OdpowiedzUsuń
  4. super produkt dla dzieci ale też i dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ale super nie znam tego żelu ... przyda się opinia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno dzieci jak i ja mam delikatną skórę, co niestety skutkuje, że często w naszej łazience jest pełno kosmetyków. O ile dzieci myją się swoimi jest dobrze, ale Tosi już nie raz się zdarzyło,że ruszyła Beaty kosmetyk a potem pojawiły się czerwone plamki na skórze. Najlepiej mieć 1 a dobry dla całej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  7. super zel jak widac ma pomke ktora ulatwia nam jego aplikacje kazdy moze go uzyc to super sprawa bo troche uciazliwe jest jak mam dac kazdemu jego zel za duzo miejsca a zajmuja a tak jedem i po klopocie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten żel, choć powiem szczerze, że ja jestem "zboczona" jeśli chodzi o cenę .. no ale, fakt jest taki, że lepiej kupić droższy i mieć z głowy potem potem leczenie maściami .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam szczerze rzadko patrzę na cenę przed opinią aby się nie sugerować nią choć czasem mi się zdarzy jak widać w opiniach :)

      Usuń
  9. bardzo podoba mi się to, że ma pompkę i nie zawiera tych "niefajnych" składników :) super, że w oczy nie szczypie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem kupuję kremy z tej firmy :) Są trochę drogie ale starczają mi na kilka miesięcy. Chyba będę musiała się też skusić na ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam wcześniej żelu o takiej kompozycji dla dzieci.Super,że może go stosować cała rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze jest dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie ze jest dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po zarejestrowaniu się na stronie jako klient jest 10% zniżki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystko świetnie jednak szkoda że to co takie dobre musi dać się odczuć w portfelu

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygodny dozownik i co ważne przydatny dla każdego domownika.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kolagen i używam go w celu nawilżenia skóry, do mycia jako żel do twarzy trochę by mi było szkoda używać bo nie jest to tani produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego powstał kolagenowy żel do mycia :)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy kosmetyk z pewnością go wypróbujemy całą rodziną :) pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń