wtorek, 2 lutego 2016

India Cosmetics Serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni - OPINIA

Zapraszam na opinię o serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni, jaki otrzymałam od firmy India Cosmetics.






Serum mieści się w wygodnej, niedużej tubce z zamknięciem typu „klik”. Stawiana jest na zakrętce a więc nie ma problemu z wydobyciem, gdy jest go mało.

Konsystencję ma lekką, dobrze się aplikuje i szybko wchłania. Nie pozostawia żadnej nieprzyjemnej lepkiej czy tłustej warstwy, spokojnie można używać pod makijaż.

Zapach ma dość delikatny, przyjemny, na skórze pozostaje dłuższą chwilę.

Serum ma świetne działanie. Doskonale regeneruje suchą skórę, sprawia staje się miękka, delikatna i doskonale nawilżona, a wszelkie suchości i szorstkości znikają.

Moim zdaniem serum zdaje egzamin na 6+ i zdecydowanie go Wam polecam.








Zalety:
·      Wygodne opakowanie.
·      Lekka konsystencja.
·      Wydajny.
·      Regeneruje.
·      Nawilża.
·      Nie pozostawia nieprzyjemnej warstwy.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę India Cosmetics oraz na FB.

Serum do bardzo suchej skóry twarzy i dłoni znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Po okresie mrozów nawilżenie wskazane . Fajne to serum

    OdpowiedzUsuń
  2. musi byc swietnie chetnie bym wyprobowala

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj fajnie choć ja nie mam problemów z dłońmi

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydal by sie po calym dniu babrania sie w smarach moje lapki wolaja pomocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Twarz mam tłustą ale za to moje ręce są bardzo suche i potrzebują odpowiedniego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawilzenia coraz wiecej potrzeba Pogoda nie sprzyja a lata lecą i skora coraz wiecej wymaga,więc warto znać polecane kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydałaby mi się ten kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wcześniejsze recenzje o kosmetykach tego producenta również były chwalebne

    OdpowiedzUsuń
  9. Potwierdzam Twoją opinię :) miała okazję testować ten produkt :) w pełni zadowolona byłam z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety mam taką skórę (suchą ale tylko zimą) więc by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja skóra jest mieszana,ale w okresie zimowym jest strasznie sucha,pojawiają się nawet krostki.Taka moja uroda,ogólnie ciężko dopasować idealne serum dla mojej delikatnej i wrażliwej skóry. Ale fajnie,że takich kosmetyków na rynku jest coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy produkt. Muszę kupić serum, gdyż moja skóra jest strasznie wysuszona.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawe jest to serum, miewam problemy z suchą skóra także przydałoby mi się

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się świetnie :) nigdy nie używałam serum do dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z ręką na sercu przyznaję się ,że czasem podbieram kremy żony,czasem nie do tego co powinienem :) np ten do twarzy używam do rąk :) ale zauważyłam, że większość pozostawia taką dziwną warstwę, sprawia tak ,jakby skóra miała nie oddychać.
    W opinii jest wzmianka,że ten nie pozostawia,to muszę stwierdzić -że jest on stworzony dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. musi byc idealny na ta poroę roku doskonale sie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń