wtorek, 16 lutego 2016

EkoZuzu.pl Krem korygujący (07) Couleur Caramel - OPINIA

Zapraszam na opinię o kremie korygującym (07) Couleur Caramel, jaki otrzymałam od sklepu ekoZuzu.pl.




Krem mieści się w niewielkim opakowaniu z nakładaną zakrętką. Takie opakowanie sprawia, że możemy go mieć zawsze przy sobie.

Konsystencję ma kremową, a dzięki temu aplikacja jest łatwa i przyjemna.

Doskonale radzi sobie z tuszowaniem niedoskonałości takich jak cienie, obrzęki, przebarwienia czy trądzik.

Jest bardzo wydajny wystarczy niewielka ilość, aby nie było widać dokładnie tego, co chcemy ukryć na naszej twarzy.

Delikatnie nawilża skórę w miejscu gdzie jest aplikowany.

Krem daje naturalny i matowy wygląd, co dla mnie jest niezwykle ważne, ponieważ nie lubię mocnego makijażu, na co dzień.

Jak czytacie znalazłam w nim wiele zalet i ani jednej wady, osobiście bardzo go polubiłam, a Wam polecam.






Zalety:
·      Doskonale tuszuje niedoskonałości.
·      Kremowa konsystencja.
·      Nawilża.
·      Wydajny.
·      Naturalny efekt.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę ekoZuzu.pl oraz na FB.


Krem korygujący (07) Couleur Caramel znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Oj przydałby się bo ja zwykle maluję się w weekendy w tygodniu rzadko a zwykle wcale i nie lubie mocnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym go z chęcią przygarnęła,mam bardzo delikatną skórę i teraz na buzi mam jakieś liszaje,ciężko je skorygować.Takie cudo byłoby idealne aby chociaż troszkę zamaskować niedoskonałości mojej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) ważne, że dobrze kryje i jest wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudny krem. Po 2 ciążach moja skóra wygląda okropnie, tak jak w ciąży byłą cudowna tak teraz mam wiele mankamentów. Są 2 wyjścia: albo kolejna ciąża hihi ..ale ja już w to nie wchodzę, albo jakieś cudo :) i wydaje mi się że to cudo tu opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. krem na medal z chęcią bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany fajny lubie takie, fajnie że się dopasowuje

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany fajny lubie takie, fajnie że się dopasowuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak same zalety :D będzie trzeba wypróbować przy okazji jak stary się skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zawsze mam problem z aplikacją,a jak ta jest kremowa to z pewnością mój make up byłby idealny

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kiedyś wspomniałem, nie maluję się :) Ale co niektórzy panowie, chociażby Ci co lubią ryzykowne sporty na krawędzi.. na pewno byliby z takiego kremu korygującego zadowoleni :)
    Nie wspomnie o kobietach -dla nich produkt idealny

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  12. Chetnie go przygarne i zatuszuje to i tamto

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy kosmetyk.Każda z nas marzy o ukryciu niedoskonałości.Chętnie go wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to trochę bardziej wygląda on na korektor w kremie niż krem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na moje cienie pod oczami byłby idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. kosmetyki do makijażu to nie moja bajka,widzę po recenzji że panie śmiało mogą kupować

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś dla mnie. Nie używałam jeszcze takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Przymierzam się do zakupu, chyba, że wygram w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. to kosmetyk dla mnie choć przyznam, że jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, czas to zmienić. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzadko uzywam, ale chciałabym mieć Jak to kobieta

    OdpowiedzUsuń