środa, 6 stycznia 2016

Vlaboratories Żel pod prysznic z olejem Arganowym - OPINIA

Zapraszam na opinię o żelu pod prysznic z olejem Arganowym, jaki otrzymałam od firmy vlaboratories.





Żel ma delikatny, przyjemny zapach, który na skórze pozostaje chwilę po kąpiel.

Nie tylko doskonale oczyszcza, ale i nawilża oraz pielęgnuje skórę. Po kąpieli jest miękka, delikatna i gładka. Osobiście nie mam potrzeby używania dodatkowo żadnych „nawilżaczy”.

Jest bardzo delikatny dla skóry. Nie powoduje podrażnień czy też innych reakcji alergicznych.


Konsystencję ma dość gęstą, dobrze się pienie, a jego aplikacja jest łatwa i przyjemna. To wszystko sprawia, że wydajność jest bardzo duża.

Żel mieści się w wygodnym i ładnym opakowaniu. Posada pompkę, którą można zablokować i ochronić przed przypadkowym wylaniem.


Bardzo polubiłam ten żel i z przyjemnością go Wam polecam.







Zalety:
·      Przyjemny, delikaty zapach.
·      Wydajny.
·      Dobrze się pieni.
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nie podrażnia.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę vlaboratories.

20 komentarzy:

  1. O A ja nawet o tej stronie nie slyszałam A żel z olejem arganowym na pewno bardzo dobrze dziala na skórę

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie ze ma pompke latwiej sie dozuje go

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam żadnego żelu z olejem arganowym ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Duży plus za pomkę:) a olejek arganowy idealnie nadaje sie do nawilzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam różne kosmetyki z olejem arganowym ale żelu pod prysznic jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię kosmetyki z olejem arganowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sama już nazwa już z olejem argonowym nam wiele mówi. Chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  8. olejki kojarzą mi się z czymś tłustym,jestem ciekaw czy żel w takiej kombinacji spodobał by sie żonie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyjemny, delikaty zapach.
    · Wydajny.
    · Dobrze się pieni.
    · Nawilża.
    · Pielęgnuje.
    · Nie podrażnia ii...
    dla mnie jedna z największych zalet to dozownik :D
    kurcze to Must have w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeżeli nie podrażnia to i kosmetyk dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wkońcu coś pod prysznic nie mogłam się doczekać kiedy się coś pojawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ze gęsty to oznacza ze jest bardzo wydajny.Ciekawa jestem bardzo tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  13. same pozytywne cechy, wart posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że pozostawia skórę miękką i nawilżoną, bo moja skóra zimą pomimo używania dobrych i drogich balsamów bywa przesuszona. Kolejny plus za dozownik.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna butelka, super że z dozownikiem i do tego uwielbiam kosmetyki z olejkiem araganowym. pozdrawiam KAsia MAszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne właściwości, z takiego żelu będzie zadowolona niejedna kobieta :) tylko internetowo można go kupic?

    OdpowiedzUsuń
  17. wygodny dozownik, oczyszcza i nawilża, ekstra musi być
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń