poniedziałek, 25 stycznia 2016

RevitaLash Polska RevitaLash® Spotlight Highlighting Pencil - OPINIA

Zapraszam na opinię o RevitaLash® Spotlight Highlighting Pencil, jaki otrzymałam od firmy RevitaLash Polska.





Producent pisze o nim „Zaczarowany ołówek do rozświetlania urody”, a ja się z tym zdecydowanie zgadzam. W jednym, nie za dużym ołówku znajdziemy cień do powiek, bazę do cieni, szminkę, rozświetlacz i wiele więcej. Uwielbiam kosmetyki wielozadaniowe i dla mnie jest to genialne rozwiązanie mieć tyle możliwości „poprawy” urody przy pomocy jednego ołówka.

Kolor jest bardzo ładny, złoty, ale z domieszką, zdecydowanie pasować będzie do każdego odcienia skóry.

Utrzymuje się bardzo długo. Producent obiecuje 12 godzin, ja sprawdzałam w sylwestra na powiekach i położony w godzinach porannych doskonale, bez najmniejszych poprawek trzymał się w godzinach późno nocnych.

Dzięki zawartości witaminy E i aloesu wspomaga proces odnowy, odżywia i wygładza skórę.

Można nim robić 5 magicznych trików, które wam kopiuję z strony firmy:
TRIK 1: Efekt promiennego odmłodzenia na dzień i blask w makijażu wieczorowym - delikatnie wetrzyj pod łukiem brwiowym

TRIK 2: Zlikwiduj cienie pod oczami, powiększ oczy i nadaj im blasku - zastosuj w wewnętrznym kąciku oka

TRIK 3: Stwórz perfekcyjny makijaż oka, który utrzymuje się cały dzień - zastosuj na powiekę samodzielnie lub jako bazę pod cień

TRIK 4: Naturalny optyczny lifting i rozświetlenie - zastosuj na kość policzkową tak, aby uzyskać wspaniałe rozświetlenie, możesz nałożyć jeszcze warstwę różu

TRIK 5: Pełne i naturalnie uwydatnione usta - zastosuj na dolną i centralną część wargi


Konsystencję ma bardzo gęstą, zbitą, co ma wady i zalety. Dzięki niej jest bardzo wydajny, ale aplikacja jest dość ciężka (jednak wystarczy go rozgrzać np. pocierając w dłoniach obudowę i już aplikacja jest dużo prostsza).

Zdecydowanie zgadzam się z słowami producenta, że to magiczny ołówek i z przyjemnością go polecam, mimo małej wady, jaką znalazłam.








Zalety:
·      Magiczny.
·      Wiele zastosowań.
·      Wydajny.
·      Nie duży, można mieć zawsze przy sobie.







Wady:
Ciężka aplikacja gdy nie rozgrzejemy go w dłoniach.





Moja ocena – 9\10




Serdecznie zapraszam na stronę  RevitaLash Polska oraz na FB.


RevitaLash® Spotlight Highlighting Pencil znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. fajnie się prezentuje, ciekawy do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu przyznaję nigdzie nie widziałam takiego cudeńka. Powiadają ,że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego,ale w typ wypadku się z tym zdecydowanie nie zgodzę.Oj przydałoby się takie cudeńko,a ile miejsca wolnego wtedy byłoby w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj znam wiele kosmetyków wielofunkcyjnych które są genialne więc ja się z tym nie zgadzam :)

      Usuń
  3. Kiedyś miałam podobne pewnej firmy i powiem że były rewelacyjne. Potem zaprzestali produkcji i zapomniałam o takich rarytasach

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny produkt, warto zakupić

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę takie cudo koniecznie muszę zajrzeć na ich stronkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Warto miec takie magiczne cus chetnie po niego siegne

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczarowany ołówek :) lubię takie kosmetyki. Łazienkę mam malutką i takie kilka w jednym są raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja. Musze koniecznie wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bym chciała takie cudeńko mieć w kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  10. w sam raz dla takiej kosmetykoholiczki jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wynalazek do makijażu.Muszę go z pewnością nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja żona zawsze mówi,że ma mało kosmetyków, dlatego czasem obawiam się kosmetyków 2 w 1, bo wtedy resztę wypłaty przeznaczy np. na torebki :) Ale po Twoim opisie produkt wydaje się interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. odmłodzenie, brak cieni , lifting i rozświetlenie -tak tak ja go chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam magiczny ołówek RevitaLash !!! Jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny produkt, przydałby mi się taki ołóweczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba to coś jak zaczarowany ołówek do makijażu

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej jeszcze czegoś takiego nie widziałam, przydałoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś zdecydowanie dla kobiet, ale kilka kosmetyków w jednym a to decydowana oszczędność i pieniędzy i miejsca
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej ale przydatny zaczarowanay olowek na pewno znalazl by u mnie zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawa opinia i kosmetyk😊
    Ja wlasnie skonczylam odżywkę do rzes z tej marki i przyznaje ze efekty są super na pewno kupie następną

    OdpowiedzUsuń