niedziela, 10 stycznia 2016

MISTIC Sp z o.o. ECOCERA Puder Bambusowy ABSORBENT SEBUM - OPINIA

Zapraszam na opinię o ECOCERA Pudrze Bambusowym ABSORBENT SEBUM 8g, jaki otrzymałam od MISTIC Sp z o.o.






Puder mieści się w niedużym, przezroczystym, plastikowym opakowaniu. Po odkręceniu znajdziemy gąbeczkę a pod nią zatyczkę z dziurkami, dzięki której jego używanie jest bardzo łatwe i przyjemne.





Doskonale radzi sobie z wchłanianiem sebum, a co za tym idzie matuję skutecznie. Na mojej dość tłustej, trądzikowej cerze efekt utrzymuje się około 8 godzin, dla mnie czas bardzo satysfakcjonujący.

Ma postać białego pyłku, który naniesiony na skórę natychmiast staję się transparentny i stapia się z kolorytem cery. Tym sposobem nadaje się do każdej karnacji, a na skórze wygląda naturalnie.

Puder jest produktem hipoalergiczny, bez parabenów, bez talku, nie powoduje żadnego typu uczuleń, nie podrażnia.

Jest bardzo wydajny, używam już około miesiąca (może troszkę mniej), a w słoiczku nic nie ubywa.

Bardzo go polubiłam, a nawet więcej, moim zdaniem jest pudrem idealnym i dlatego z przyjemnością polecam.







Zalety:
·      Doskonale matuje.
·      Naturalny efekt.
·      Do każdej karnacji.
·      Wygodne opakowanie.
·      Wydajny.
·      Nie podrażnia, nie uczula.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę MISTIC Sp z o.o. oraz na FB.

ECOCERA Puder Bambusowy ABSORBENT SEBUM znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Wyglada ciekawie nie znam takiego cuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny 😊 czasem się świece jak psu jaja 😐 i przez to taki puder byłby wybawieniem. Cena atrakcyjna. Zastanawiam się czy można go kupić w drogeriach bo chetnie bym nabyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest właśnie drogeria w której możesz go nabyć link na dole

      Usuń
  3. Idealny zapewne dla mnie bo mam tłustą cerę,musze chyba pomyśleć o takim cudeńku.Już nawet grzywki na czole nie mam ,zlikwidowałam bo szybko się przetłuszczała :/

    OdpowiedzUsuń
  4. o jajcie ale fajnie wiedzieć mam bardzo jasna skórę i ciężko mi o dobry puder a uwielbiam je. I tez jak matuje to już go kocham

    OdpowiedzUsuń
  5. jesli niepodraznia to jest idealny jak na moja cere ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mojej cery pewnie też byłby idealny

    OdpowiedzUsuń
  7. Puder,który ma bezpieczny skład to na pewno produkt wart zakupu bo zadna z nas nie chce ryzykowac wysypki na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o pudrze bambusowym.Coś idealnego dla mnie skoro wchłania sebum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także bardzo go polubiłam :) Ale wersja ryżowa bije go na głowę przy mojej cerze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej pory używałam bibułek matujących, ale widzę, że taki puder byłby lepszym rozwiązaniem i na długi czas :) Chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I co by tu napisać :) Przyznam się, że się nie maluje :D
    jednak mojej żonie z pewnością by przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. Super puder jak dla mnie. Koniecznie muszę go wypróbować. Ciekawa jestem efektów. Nie słyszałam jeszcze o takim pudrze
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy, pierwszy raz słyszę o takim, ale z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak gdzieś znajdę to kupię żonie do wypróbowania :P
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  15. Czaję się na takie cudo już od dłuższego czasu, chyba w końcu zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. widać że to doskonały kosmetyk dla każdej z pań

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałąm wczesniej o takim kosmetyku ale widać, że jest wart uwagi. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  18. ja już od dłuższego czasu myślę, o pudrze bambusowym i ryżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pierwszy raz słyszę o takich pudrze i muszę powiedzieć, że jest to dla mnie nowość. Wiadomo, że jak każda kobieta lubię używać pudru, ale mam także swoje ulubione. Bardzo pasują mi kosmetyki od https://eveline.pl/ i to ich znajdę najwięcej w mojej kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń