sobota, 2 stycznia 2016

LTP Pharma PARADONT spray do higieny jamy ustnej - OPINIA

Zapraszam na opinię o PARADONT spray do higieny jamy ustnej, jaki otrzymałam od LTP Pharma.



Niewielkiej buteleczce z atomizerem znajdziemy 100ml produktu. Opakowanie jest wygodne w użyciu, jego rozmiary pozwalają go mieć zawsze przy sobie.

Mój mąż ostatnio zajada się czosnkiem, a ja mordowałam się z zapachem, który do przyjemnych nie należy. Spray przyszedł mi z wielką pomocą, ponieważ doskonale i całkowicie neutralizuje zapach czosnku. Doskonale radzi sobie również z zapachem papierosów oraz z odświeżaniem oddechu.

Kolejnym plusem, jakim znalazłam w spray jest zdecydowane zmniejszenie osadu na zębach. Mimo regularnego szczotkowania u mnie się pojawiał, a odkąd używam spray zęby są idealnie gładkie nie tylko chwilę po szczotkowaniu, ale cały czas.


Smak ma miętowy, dość mocny, ale niepalący. Pozostaje w ustach jakiś czas po aplikacji.


Moim zadaniem spray świetnie spełnia swoje zadania i polecam.








Zalety:
·      Neutralizuje nieprzyjemne zapachy z ust, również po papierosach oraz czosnku.
·      Zapobiega osadzaniu się na zębach m.in. płytki nazębnej.
·      Przyjemny, miętowy smak.
·      Wygodne, nieduże opakowanie.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę  LTP Pharma oraz na FB.



PARADONT spray do higieny jamy ustnej znajdziecie TU

22 komentarze:

  1. Ta cecha,że zmniejsza osad spodobała mi się najbardziej,bo przy mojej ilosci wypijanej kawy bylby bardzo pomocny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym go dala kazdemu kopcuchowi odwyklad o zapachu fajek i jak czuje go to mnie skreca fu nie cierpie juz wole ten czosnek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe rozwiązanie 😊 muszę przekonać do niego mamę, bo zapach papierosów dla mnie osoby niepalącej u mojej mamy jest bardzo wyczuwalny. Dziękuję za opinię

    OdpowiedzUsuń
  4. musi być fajny i skuteczny ja też pije dużo kawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś dla mojego męża nie dość,że pali papierosy to jeszcze pije dużo kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej fajna sprawa :) przydałoby sie się kilka lat temu kiedy się paliło i kombinowało by ukryć przez rodzinnką

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa. Szkoda,że opinia teraz bo kupiłbym teściowej :) ale niebawem Dzień Babci :)
    no i mnie się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. czas przeziębień uważam za otwarty ,zatem i czosnek i cebula w użyciu -nic tylko pozostaje mi kupić taki "niszczyciel brzydkich zapachów" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy opis, ten spray przydalby sie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt i widac trwały to super :) zwłaszcza przy podjadaniu czosnku ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że zmniejsza osad na zebach
    Super. Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydałby się zarówno dla mnie jak i dla mojego męża po ciężkich potrawach z udziałem czosnku,zapewne alkohol też troszkę zabija.super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry patent na szybkie odświeżenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zmniejsza osad, super :) no i to, że neutralizuje skutecznie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny, przydarzałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi czasem by się przydał bo jak gardło pobolewa to też leczę się czosnkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam zawsze cukierki Hallls albo gumy w kieszeni może teraz spróbuję sprayu

    OdpowiedzUsuń
  18. nie uzywam takich sprayow, ale znam osoby którym z pewnoscia by się przydał

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ciekawy produkt, super sprawa z tym usuwaniem osadu bo jestem miłośnikiem kawy
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  20. nie słyszałam o tym spray a widać, że bardzo ciekawy i przydatny produkt. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń