poniedziałek, 25 stycznia 2016

KOSMED A- PUERI baby emulsja do kąpieli dla dzieci - OPINIA

Zapraszam na opinię o A- PUERI baby emulsji do kąpieli dla dzieci, jaką otrzymałam od firmy KOSMED.




Emulsję można stosować zarówno u niemowląt, dzieci, jak i dorosłych. Tym sposobem mamy preparat dla całej rodziny, a to zdecydowana oszczędność miejsca w łazience.

Jej zadaniem jest zabezpieczanie przed utratą wilgoci przez skórę oraz chronienie przed działaniem czynników zewnętrznych, moim zdaniem swoje zadanie spełnia doskonale. Skóra po kąpieli jest miękka i delikatna, jeśli mówimy o skórze zdrowej nie ma potrzeby dodatkowego nawilżania, a to wszystko za sprawą dużej zawartości oleju.

Jest bezzapachowa, co powoduje, że może jej używać każdy.

Kolejny plus dla mnie to brak osadu na wannie, który dość często po takich kosmetykach zostaje.

Do emulsji dołączona jest miarka, która zdecydowanie ułatwia odmierzanie odpowiedniej ilości, nie ma ryzyka, że przez przypadek wlejemy pół butelki.

W emulsji znalazłam sporo zalet i ani jednej wady, dlatego ją Wam polecam.







Zalety:
·      Można używać od niemowlaka po osobę starszą.
·      Dołączona miarka.
·      Nawilża.
·      Pielęgnuje.
·      Nie pozostawia osadu na wannie.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  KOSMED oraz na FB.



A- PUERI baby emulsję do kąpieli dla dzieci znajdziecie TU.

21 komentarzy:

  1. Moj syn ma tak wrażliwą skórę, ze uzywamy tylko srodkow bezzapachowych.Na pewno odwiedzę tę stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. super lubimy takie rzeczy fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ze bezzapachowa.Słyszałam o niej. ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Po tej recenzji jestem zainteresowana tą emulsją:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Godne zainteresowania i ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  6. Angelika Janowiak25 stycznia 2016 21:28

    Tej jeszcze nie mieliśmy. Plus ze nie zostawia osadu na wannie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie by się taka przydała bo w zimę mam bardzo wysuszoną skórę ale niestety znów nie mam wanny. Ale na dzieciakach spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Preparat godny polecenia jak widze

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kosmetyk do kąpieli z pewnością przyda się mojej rodzince :)

    OdpowiedzUsuń
  10. kosmetyki dla dzieci mają przewagę nad wszystkimi innymi kosmetykami, gdyż nie muszą być tylko dla dzieci ale i dla osób, z wrażliwą skórą-sam czasem podbieram płyn do kąpieli bądź krem Kuby :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bark osadu na wanience, delikatny dla skóry :) to ja go poproszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę się za tą emulsją obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Często sama sięgam po kosmetyki dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie,że może być dla niemowlaka i dla starszego dziecka oszczędność miejsca i pieniędzy na kosmetyki do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  15. o super, sama muszę kupić córce, która ma suchą skóre

    OdpowiedzUsuń
  16. Super i dla mnie i dla córci by była
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny, ważne że nawilża i jest delikatna

    OdpowiedzUsuń