piątek, 8 stycznia 2016

Kneipp Esencja do kąpieli Totalny relaks - OPINIA

Zapraszam na opinię o esencji do kąpieli Totalny relaks, jaką otrzymałam od firmy Kneipp Polska.




Moją opinię o tym cudzie znacie, dziś chciałabym Wam napisać o esencji oczami szwagierki.


Esencja zamknięta jest w małej, zgrabnej butelce, która nie zajmuje dużo miejsca. Zakrętka służąca, jako dozownik jest praktycznym rozwiązaniem, ponieważ nie trzeba się zastanawiać ile jej wlać, aby kąpiel była idealna.

Wydajność jest zachwycająca. Na pełną wannę wody wystarczy jedna zakrętka, a tym sposobem esencja starcza na wiele wspaniałych kąpieli.

Jej zapach jest bardzo intensywny, ale nie dusząc. Roznosi się po całym mieszkaniu i długo pozostaje zarówno w nim jak i na skórze. Wyczuwamy w nim lekką nutę cytryny. Szwagierce bardzo przypadł do gustu.

„Po kąpieli czuję się odstresowana, zrelaksowana, jakby problemy całego dnia gdzieś odpłynęły, gotowa do snu, który przychodzi bez problemu.” Tak w jednym zdaniu opisuje esencję szwagierka i oczywiście poleca.






Zalety:
·      Niesamowicie wydajana.
·      Totalny relaks, który każdemu z nas się należy.
·      Cudowny zapach z nutą cytryny.









Wady:
BRAK













Moja ocena – 10\10








Serdecznie zapraszam na stronę  oraz na  Kneipp Polska oraz na FB.



Esencję do kąpieli Totalny relaks znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. super aż mam ochote na kąpiel

    OdpowiedzUsuń
  2. z nutką cytryny to i idealny na zimowe kąpiele :)
    Fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. totalny relaks.. to ja poproszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne potwierdzenie,ze grzech nie spróbować kąpieli z takim cudem świata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez testuje ta esencje jest super. niedlugo recenzja na moim blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. brak stresu a człowiek zrelaksowany :) Totalnie :D To proszę na lać do wody już idę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj to super i znowu marzy mi się wanna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja znów obejdę się smakiem a raczej zapachem bo nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i bardzo polecam ! Jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo chętnie bym oceniła samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubie rześkie kąpiele jak esencja jest z cytryną to powinna być bardzo pobudzająca i relaksująca

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym wyprobowala
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  13. Totalny relaks i nie trzeba nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ciekawe, jednak znowu coś do wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozostaje cierpieć z braku wanny ;/
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie szkoda że niem mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam lezec w wannie i sie relaxsowac

    OdpowiedzUsuń
  18. oo chętnie bym poleżała w wannie z takim olejkiem

    OdpowiedzUsuń