sobota, 2 stycznia 2016

Kneipp Esencja do kąpieli Głęboki odpoczynek - OPINIA

Zapraszam na opinię o Esencji do kąpieli Głęboki odpoczynek, jaką otrzymałam od firmy Kneipp.





Moją opinię już znacie, dziś chciałabym Wam pokazać Esencję oczami mamy.

Gdy dałam mamie buteleczkę stwierdziła, że bez sensu taka pojemność, przecież to na dwie kąpiel. Mówię wlej zakrętkę i ani kropli więcej, nie wierzyła mi aż sama nie spróbowała. Wydajność ją zachwyciła. Mała, szklana buteleczka zajmuje mało miejsca, a starcza na długo.

Esencja zabarwia wodę na intensywnie niebieską. Gdy wlewamy musimy uważać, ponieważ pozostaje na jakiś czas na palcach, gdy się nią ubrudzimy, jednak, (co mamę niezwykle zdziwiło) nie zabarwia skóry podczas kąpieli oraz nie pozostawia osadu na wannie.

Zapach tak jak i ja uznała za obłędny, bardzo intensywny, długotrwały, roznosi się po całym mieszkaniu i pozostaje jeszcze na długi czas po kąpieli. Zapach sprawia, że kąpiel jest odprężająca, relaksuje, a po całym dniu dość męczącej pracy mam czuje się wspaniale po takiej kąpieli.

Mama tak jak i ja jest zachwycona i obie z przyjemnością polecamy J.








Zalety:
·      Wydajna.
·      Relaksująca, odprężająca kąpiel.
·      Śliczny, intensywny zapach.
·      Nie pozostawia osadu na wannie.










Wady:
BRAK








Moja ocena – 10\10








Serdecznie zapraszam na stronę Kneipp PL oraz na FB.

Esencja do kąpieli Głęboki odpoczynek znajdziecie  TU.

24 komentarze:

  1. Chce miec choc nakreteczke zanurze sie w wannie na dluga chwile tylko niech ktos wode podgrzewa

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nie słyszałam o takiej esencji chciałabym poczuć zapach musi być super

    OdpowiedzUsuń
  3. i znów muszę się obejść bo nie mam wanny :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda niebieska i kąpiel odprężająca :) tak poproszę

    OdpowiedzUsuń
  5. Relaksująca kapiel to jest to czego kazda kobieta pragnie po ciezkim dniu A jak do tego woda nabiera koloru oceanu to juz luksus

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie poznaję drugą wersję esencji :) i także jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak juz jest obłędny musi byc super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. i znowu załuje ze nie mam wanny może wymyslą coś pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być niezły zapach i zaje......fajny relax.Zazdroszczę.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością poczułabym teraz odpoczynek podczas kąpieli z tą boską esencją od Kneipp :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za relaksem w wannie to zawsze jestem na tak. Zwłaszcza z powodu zapachu i tej niebieskiej wody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. często jest tak że pozory mylą, a jednak :) opinia do mnie przemawia, zatem muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle ciekawych produktów a ja nieszczęśliwa, chyba przerobie łazienkę i zakupię wanne zamiast prysznica

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zrelaksowalabym sie w takiej esencji
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam relaksujące kąpiele i wszelkie środki je ułatwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam prysznic i wannę ostatnio wybieram szybki prysznic wiec poszukam coś z kategorii żele pod prysznic z kneippa

    OdpowiedzUsuń
  17. Przydałby mi się taki olejek, bardzo ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po calym dniu to musi byc niesamowite doznanie

    OdpowiedzUsuń
  19. ekstra ze taka fantastyczna i wydajna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z opinii wynika że bardzo porządna i bardzo wydajna.
    Ciekawy produkt godny przetestowania
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna jest ta esencja, uwielbiam jej zapach i kąpiele z nią. pozdrawiam KAsia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń