sobota, 5 grudnia 2015

MolPharma Mazidło konopne rozgrzewające - OPINIA

Zapraszam na opinię o Mazidle konopnym rozgrzewającym, jakie otrzymałam od MolPharma.






Mazidło ma bardzo szerokie zastosowanie:
Bóle mięśni i ścięgien
Przed i po wysiłku fizycznym
Bólu stawów, torebek stawowych
Artretyzm, gościec,
Stany reumatyczne,
Dolegliwości kręgosłupa
Bóle mięśni
Bóle karku
Zaburzenie krążenia krwi (zimne stopy)
Zapalenia ścięgien
Zapalenie korzonków      

U mnie testowane było przez mamę z bólem ramienia (silne nadwyrężenie) oraz zapaleniem korzonków. Po paru dniach od pierwszego zastosowania mama mogła normalnie funkcjonować, a już pierwsze użycie przyniosło zdecydowaną ulgę. Według niej mazidło jest bardzo skuteczne i działa szybko, co jest niezwykle ważne, jeśli mamy do czynienia z bólem.

Konsystencja mazidła jest lekka, bardzo łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Na skórze nie pozostaje żadna nieprzyjemna (lepka czy tłusta) warstwa. Jest bardzo wydajne.

Mazidło ma działanie rozgrzewające, już chwilę po aplikacji, w miejscu użycia czujemy przyjemne ciepło, które pozostaje na dość długo.

Zapach mazidła mama porównała do ziołowego, stwierdziła, że może być, choć do ludzi tak pachnąca by nie wyszła.

Mazidło ma świetne działanie, a mama go zdecydowanie poleca.






Zalety:
·      Szerokie zastosowanie.
·      Skuteczne.
·      Lekka konsystencja.
·      Wydajne.
·      Daje na długo uczucie przyjemnego ciepła.
·      Nie pozostawia lepkiej czy tłustej warstwy.










Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę MolPharma oraz na FB.



Mazidło konopne rozgrzewające znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. oj przyda sie mi przyda muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny produkt i ważne że skuteczny. Same zalety także wart tego aby go posiadać w domowej apteczce

    OdpowiedzUsuń
  3. męzowi by się coś takiego przydało, szczególnie w zimowym okresie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to na pewno by mi sie przydalo na zimne stopy i bole miesni i kregoslupa, po calym dniu czasami wytrzymac nie moge. Musze koniecznie wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. coś takiego przydałoby się mojemu mężowi na kręgosłup

    OdpowiedzUsuń
  6. PIERWSZA MYŚL ? A PO CO MI .. ale zaczełam czytam i czytać i o kurcze pomyslałam :) muszę kupić i sama sie przekonać :) bo zimne stopy to pikuś przy moim bólu kręgosłupa

    OdpowiedzUsuń
  7. super musi byc i ma tyle zastosowan u nas znalazl by niejedno zastosowanie Ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. oooocos na krazenie moze by byly cieple stopy bo ciagle mam zimne szczegolnie zima i nawet i kolana mam zimne :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej nie miałam okazji używać tego lub podobnego mazidła.Widać,ze jest wielofunkcyjne a to daje dużą przewagę by koniecznie go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. czytałam,że ponoć są bardzo dobre,przyznaję,sama z ciekawości bym wypróbowała.Idealne na prawidłowe krążenie,zapewne każdej kobiecie by się przydało..

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto mieć taki wszechstronny kosmetyk w domu :) wiele zastosować i jeden produkt- to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejna swietna opinia bedzie trzeba sie skusic

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę i chetnie wypróbowalabym.
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealny prezent dla naszych babć :) i nie tylko
    Michał Andrzej Lewandowski

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem ceny, bo pod linkiem nie ma.
    Nie mniej jednak zastosowanie dość szerokie :)
    Zofia Jak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj niestety nie mam pojęcia ale jest link na fanpage i tam można zapytać producenta

      Usuń
  16. zastanawiam sie czy pomoze przy rwie kulszowej wrto sprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałamw opinie na innym blogu że działa i na tą nieprzyjemną dolegliwość

      Usuń
  17. Przydałoby się ono u mnie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mazidło w sam raz dla mojej babci :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie słyszałam, ale bardzo by się przydało na moje wiecznie zimne stopy... Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  20. myśle że mazidło każdemu z nas sie przyda na różne dolegliwości nei jestem zwolennikiem takich cudów ale spróbować można

    OdpowiedzUsuń
  21. oooo nie słyszałam, ale na pewno by mi się przydało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś w sam raz dla mnie
    Mateusz B

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam od kilku dni na kręgosłup, rozgrzewa do trzech godzin, po kilku zastosowaniach poczułem ulgę, wcieram maść trzy razy dziennie. Polecam wypróbować, za te pieniądze warto przetestować na sobie - może pomóc :)

    OdpowiedzUsuń