piątek, 20 listopada 2015

Optima PLUS Naturalny olejek rozmarynowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o naturalnym olejku rozmarynowym, jaki otrzymałam od Optima PLUS.




Olejek ma mieć działanie przeciwbólowe, antyseptyczne oraz pobudzające. Zdecydowanie działa, szczególnie przeciwbólowo oraz na zmęczenie. Wystarczy gorąca kąpiel z dodatkiem kilku kropli abym poczuła się dużo lepiej.

Opakowanie to mała, szklana buteleczka z kroplomierzem. Zajmuje nie dużo miejsca, a gdy delikatnie lejemy jest praktyczna w użyciu.

Zapach ma intensywny, bardzo przyjemny, długo pozostaje w powietrzy i delikatnie na skórze po kąpieli.

Olejek bardzo polubiłam i z przyjemnością Wam polecam.





Zalety:
·      Działa przeciwbólowo i na zmęczenie.
·      Wygodny w użyciu.
·      Praktyczne opakowanie.
·      Przyjemny zapach.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Optima Plus oraz na FB.



Naturalny olejek rozmarynowy znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Włąśnie myśałam by zamówić już nawet mam w planach co prawda o innym zapach ale może i ten zamówię

    OdpowiedzUsuń
  2. Samego rozmarynu niestety nie lubię.Patrząc jednak na skład olejku wydaje się godny użycia w szczególności,że zmęczenie i ból każdego z nas dotyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. przydalby mi sie czasem do kapieli gdy dzien za dlugi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki. Chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bóle kostno-stawowe tak natomiast jeśli chodzi o nerwobóle nie mam pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. jak kiedyś pisałem nie lubie tego typu olejków nie mam czasu na aromaterapię i zbytnio sie tym nie zachwycam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie próbowałam nigdy olejków,ale są słynne ze swoich zapachów aromatycznych oraz działania. Teraz mam kabinę prysznicową więc dupcia blada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę kupić, bo ostatnio mam wiele bólu, albo tu głowa, albo kręgosłup :(
    dziękuję za opinię

    OdpowiedzUsuń
  9. o to dzisiaj by mi się taka kąpiel z tym olejkiem przydała :P

    OdpowiedzUsuń
  10. No i własnie to jest kolejny z momentów w którym żałuję że nie mam wanny. Przydała by się taka kąpiel... Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. to ja poproszę, ostatnio jestem wymęczona i niedospana

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek rewelacyjny zapach na pewno też przyjemny nic tylko wskoczyć do wanny razem z nim... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś słyszałam, chyba warto o nim pomyśleć na pewno by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam olejki eteryczne, które mają wszechstronne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam nigdy o tym olejku

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj bardzo by mi sie przydal taki olejek po ciezkim dniu bylby idealny. Chyba sie na niego skusze.

    OdpowiedzUsuń
  17. musi byc super taki olejek chce go miec Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz widzę, super że jest taki wydajny.
    Ciekawe czy naprawdę ma takie właściwości jak piszesz :)

    OdpowiedzUsuń